معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

امروزه بدون فعالیت روابط عمومی ها، سازمان ها و نهادها نمی توانند جایگاهی در افکار عمومی داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد‌؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با صدور پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است‌؛

نامگذاری۲۷ اردیبهشت‌ به نام روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، نشان از جایگاه مهم ارتباطات و اهمیت هنر روابط عمومی با عنوان هنر هشتم در جامعه است؛ تعیین این روز در تقویم فرصتی است برای یادآوری سختی ها و شیرینی های این شغل و تجلیل از فعالین این عرصه.

امروزه روابط عمومی ها نقش مهم، تاثیرگذار و روز افزونی در برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی داشته و با بهره گیری از مهارت، علم، هنر و آگاهی در این زمینه به چنان جایگاهی دست یافته اند که بدون فعالیت آنها، سازمان ها و نهادها نمی توانند جایگاهی در افکار عمومی داشته باشند.
به راستی که شاغلین عرصه روابط عمومی در راستای ایجاد تصویری دقیق و واقع بینانه از سازمان خود و ایجاد ارتباطات اثرگذار با مردم و به ویژه اصحاب رسانه نقش بی بدیلی داشته و در این مسیر لحظه ای از پای نمی نشیند؛
 اینجانب ۲۷ اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات