معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

امروز بيش از هر زمان ديگري نيازمند وحدت اسلامي هستيم

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: امروز بيش از هر زمان ديگري نياز به وحدت اسلامي و روي آوردن به مکانیزم‌های وحدت براي جامعه اسلامي داريم.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز دوشنبه 7 دی‌ماه همايش وحدت اسلامي پناهندگان استان به مناسبت هفته وحدت با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد و مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استان در مجموعه فرهنگي آموزشي تالار فرهنگيان يزد برگزار شد.
«محمدعلی طالبي» در اين همايش ضمن تبريك هفته وحدت، سالروز ولادت حضرت رسول اكرم (ص) و ميلاد حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: برگزاري اين نشست باشكوه می‌تواند نماد تجلي، وحدت و همراهي اتباع ساكن و مهمان در استان باشد.
وي ادامه داد: خوشحاليم امروز در استان يزد و در دولت تدبير و اميد فضايي در جامعه حاكم است كه مردم و مسئولان استان زندگي مسالمت‌آمیزی با پناهندگان و اتباع خارجي دارند.
طالبي افزود: اين تعامل و هماهنگي سازنده اين قابليت را دارد كه به‌عنوان الگوي تفاهم، همدلي و هم‌زبانی در سطح كشور معرفي و مطرح شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: شرايط در جهان، كشورهاي اسلامي و منطقه به‌گونه‌ای باشد تا فضاي بهتري از تفاهم، گفتگو، تعامل و همزيستي مسالمت‌آمیز را در سطح منطقه، جهان و به‌ویژه جهان اسلام شاهد باشيم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات