استاندار يزد:

امروز در دانشگاه نيازمند تربيت يافتگاني هستيم كه بتوانند زمينه اشتغالزایی در كشور را فراهم آورند

«محمدعلي طالبي» با تاكيد بر ضرورت تعامل و همكاري دانشگاه و صنعت گفت: ما امروز نيازمند تربيت يافتگاني هستيم كه با علم و مهارت بتوانند زمينه اشتغالزایی در كشور را فراهم آورند

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، شامگاه روز چهارشنبه 11 ارديبهشت ماه ۹۸، استاندار يزد همزمان با مراسم گراميداشت هفته معلم و در جمع اساتيد،مدرسان و كاركنان دانشگاه فني و حرفه اي يزد ضمن عرض خداقوت و  تبريك روز معلم به تلاشگران عرصه علم و دانايي گفت: دانشگاه فني و حرفه اي به عنوان يكي از بهترين دانشگاه هاي استان تلاش هاي موثري در جهت تربيت نسل امروز به كار بسته است.
«محمدعلي طالبي» افزود: ما امروز نيازمند تربيت يافتگاني هستيم كه بتوانند با علم و مهارت زمينه هاي اشتغالزایی در كشور را فراهم كنند و دانشگاه فني و حرفه اي يكي از مراكزي است كه توانسته به خوبي مسئوليت خود در جهت ارتقاء علمي جامعه را انجام دهد و در عين حال  به آمار بيكاران  نيز اضافه نكند.
"طالبي" اظهار داشت: اميدواريم با نگاهي كه به فرایند توسعه در استان وجود دارد، نقش اين دانشگاه نيز در اين راستا پررنگ تر از گذشته شود و بتوان با ضرورتي كه در جهت اشتغالزایی برای فارغ التحصيلان بيكار در استان وجود دارد اين رويكرد را دنبال كنيم.
عالي ترين مقام اجرايي استان با قدرداني از مديريت دانشگاه براي ايجاد واحدها و برنامه هاي بسيار خوب در سراسر استان خاطرنشان كرد: دانشگاه فني و حرفه اي براي تربيت دانشجويان، ماموريتي فراتر از شرايط آموزشي دارد و  بايد در كنار اين ماموريت با تعامل و همكاري با واحدهاي صنعتي و اقتصادي استان به تربيت نيروهاي ماهر و مورد نياز در بخش هاي مختلف بپردازد.
گفتني است در اين مراسم با حضور استاندار يزد و مشاور و مديركل حوزه استاندار از تلاش اساتيد و مدرسان دانشگاه فني و حرفه اي با اهداي لوح سپاس قدرداني شد.

*عكاس:رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات