استاندار یزد:

انجمن های مرتبط با معلولان و بیماران خاص، امید و نشاط را در جامعه رواج می دهند

استاندار یزد در جشن بزرگ لبخند سلامت که به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) با حضور بیماران خاص، معلولان و خانواده‌ها برگزار شد، تلاش برای ارتقاء نشاط، سلامت اجتماعی و امید به زندگی این قشر را، اولویت اجتماعی استان در این حوزه عنوان کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جشن بزرگ «لبخند سلامت»، شامگاه چهارشنبه، 12 تیر ماه 98، به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و با حضور استاندار یزد، مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی و بانوان و خانواده استانداری و نیز تشکل‌های اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد، انجمن‌های بیماران خاص و معلولان و مدیران و مردم یزد در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد.
«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در این مراسم ضمن تقدیر از کسانی که برای رقم خوردن شب‌های زیبا، خاطرانگیز و نیز سرشار از نشاط و امید تلاش می‌کنند، قدردان تلاش‌های انجمن‌های بیماران خاص و دست‌اندرکاران حوزه سلامت استان شد.
استاندار یزد انجمن‌های بیماران خاص و معلولان را نهادهایی باانگیزه و دغدغه‌مند دانست که از هیچ تلاشی برای امیدوار کردن جامعه هدف خود دریغ نمی‌کنند.
 «طالبی» در پایان از انجمن‌های بیماران خاص و معلولان و اعضای آنها خواست تا در جهت تعامل و مشارکت بیشتر با بخش‌های مختلف فعالیت کنند و در راستای برون‌رفت از مشکلات و موانع درمانی و اجتماعی بیماران و معلولان با خدمتگذاران خود تعامل داشته باشند.
گفتنی است در پایان این مراسم که با اجرای «حسین عباسی» و با حضور «عباس رضازاده» استنداپ‌کمدین و اجرای موسیقی زنده «شهاب مظفری» برگزار شد، از تلاشگران عرصه سلامت در حوزه تشکل‌ها و انجمن‌های بیماران خاص با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات