انعقاد تفاهم نامه حوزه های مسکن، اشتغال و کارآفرینی مابین استانداری یزد و بنیاد شهید

تفاهم نامه تامین زمین و ساخت 3700 واحد مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران مابین استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست بررسی مسائل و چالش های حوزه بنیاد شهيد و ایثارگری استان که با حضور "سعید اوحدی" معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، "محمد صالح جوکار " و "سید جلیل  میرمحمدی" نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استان، به منظور عقد تفاهم نامه ای برای بهبود شرایط حوزه های مسکن، اشتغال و کارآفرینی جامعه ایثارگری، در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات و همچنین سفرهای استانی رئیس بنیاد شهید، عنوان کرد: این سفر ها نشان دهنده نگاه عمیق و اهتمام جدی ایشان به مسائل و امور ایثارگران است.
 وی با بیان اینکه در استان شاهد حد اعلی همکاری و تعامل در حوزه های گوناگون هستیم، خاطر نشان کرد: این تعامل فرصت مناسبی برای بهبود شرایط و تعالی حوزه های مختلف از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
 دکتر طالبی با اشاره به ظرفیت خوب نمایندگان استان در مجلس برای پیگیری امور جامعه ایثارگران، افزود: حضور نماینده استان در فراکسیون ایثارگران مجلس، فرصت مناسبی برای رفع چالش های این حوزه در استان و کشور است.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با خاطر نشان کردن باورهای ارزشی یزدی ها در حوزه مسائل ایثارگری، افزود : این موارد در کنار ظرفیت های اقتصادی مناسب استان، موجب شده هیچگونه مانعی برای پرداختن به حقوق و تامین ضروريات زندگی جامعه ایثارگری وجود نداشته باشد.
 استاندار با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال برای ایثارگران، تصریح کرد: با توجه به اقدامات و برنامه های معاونت اقتصادی استانداری، زمینه ها برای مشغول به کار شدن جامعه ایثارگری استان در حوزه های مختلف فراهم شده است.
 استاندار در بخش پایانی سخنان خود با استقبال و حمایت از ایجاد تشکل های ایثارگری، عنوان کرد : این تشکل ها می‌توانند ارتباط موثری بین جامعه ایثارگری و دستگاه های دولتی برقرار کرده و صدای رسای این جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و همچنین پیگیر مطالبات قانونی جامعه ایثارگران باشند.
 شایان ذکر است در انتهای این نشست تفاهم نامه تامین زمین و ساخت 3700 واحد مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران مابین استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات