انگيزه و رويكرد اصلي جمعيت هلال احمر خدمت به مردم است

سرپرست استانداري يزد با تحسين روحيه توانمندسازي و رفاقت براي حل مشكلات كشور و جامعه، انگيزه و رويكرد اصلي جمعيت هلال احمر را خدمت به مردم و تلاش در مسير رفع موانع دانست.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، آيين اختتاميه مرحله كشوري بيست و نهمين دوره مسابقات فرهنگي امدادي رفاقت مهر با حضور سرپرست استانداري يزد برگزار شد.
سرپرست استانداري يزد با تقدير از تلاش هاي صورت گرفته در برگزاري اين برنامه گفت: برگزاري دوره هاي مختلف مسابقات فرهنگي امدادي رفاقت مهر نشان دهنده عزم قابل تحسين  اعضاي هلال احمر در رسالت توانمند سازي خود و جمعيت هلال احمر كشور براي انجام خدمات بهتر به مردم عزيز است.
«محمدعلي طالبي» افزود: هلال احمر يكي از بزرگترين نهادهاي مشاركت مردمي در كشور است و جايگاه بسيار شايسته  و  مورد پذيرشي در جامعه دارد كه توانسته در مناسبت ها و موقعيت هاي مختلف خدمات بسيار خوبي به مردم و در مسير تسهيل مشكلات به ويژه در مواقع بحران ارائه نمايد.
طالبي بيان كرد: استان يزد يكي از استان هايي است كه گرچه با  سوانح طبيعي كمتري روبه رو شده است اما همواره در خط مقدم امداد در نقاط مختلف كشور حضور داشته و عملكرد موثري از خود نشان داده است.
سرپرست استانداري يزد در پايان اظهار داشت: جمعيت ارزشمند هلال احمر و جوانان با انگيزه با ورود به چنين رقابت ها و برنامه هايي خود را براي حل مشكلات و رفع موانع آماده مي سازند و  هر كجا مردم و كشور نياز  به حضور نيروهاي هلال احمر داشته باشد  با انگيزه كامل خدمت به ميدان مي آيند.

*خبرنگار:فاطمه شريفي
*عكاس:رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات