اهدا عضو بالاترین سطح از ایثارگری و انسان دوستی است/ استاندار یزد به پویش اهدا عضو پیوست

استاندار یزد با حضور در مراسم تجلیل از اقدام خداپسندانه خانواده های اهدا کننده عضو در استان ضمن عضویت در طرح سراسری اهدا عضو بیان کرد:اهدا عضو بالاترین سطح از ایثارگری و انسان دوستی در جامعه است.

 

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه هشتم خردادماه، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد با حضور در جلسه 159 صحن شورای اسلامی شهر یزد از روحیه ایثار و اقدام خداپسندانه خانواده های اهدا کننده عضو قدردانی و به طرح سراسری اهدا عضو پیوست.
استاندار یزد در این جلسه با قدردانی از  اقدام ارزشمند شورای اسلامی شهر یزد برای تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو در استان گفت: قدردانی از این اقدام شایسته حرکتی است که می تواند به گسترش فرهنگ و روحیه ایثارگرانه در جامعه یزد کمک کند.
«محمدعلی طالبی» با اعلام مراتب احترام و قدردانی از خانواده های عزیز اهدا کننده عضو که زمینه ساز افزایش روحیه ایثارگرانه در اجتماع هستند، افزود:اهدا عضو بالاترین سطح از ایثارگری و انسان دوستی در جامعه است زیرا این اقدام قابل ستایش جان انسان هایی را بار دیگر به خانواده و جامعه باز می گرداند.
طالبی اظهار داشت: خرسندیم که اقداماتی از این جنس توانسته است استان یزد را به عنوان یکی از استان های پیشقدم در اهدا عضو معرفی کند  و شرایط خوبی را برای نجات جان انسان هایی که به دلایل مختلف محتاج گرفتن عضو هستند را به وجود آورد.
وی ضمن تشکر از مسئولان دانشکده علوم پزشکی که زمینه و شرایط را برای این ایثارگری ها در استان فراهم می کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این  روحیه  و  افزایش  فرهنگ  اهدا عضو و ایثارگری در جامعه، کم تر شاهد باشیم که  مردم با مشکلاتی مواجه و جان خود را از دست می دهند.
استاندار یزد در پایان گفت: شایسته است برنامه شورای شهر یزد در تجلیل از فرهنگ اهدا عضو در جامعه الگویی باشد که به سهم خود و در جایگاهی که قرار داریم  ترویج روحیه ایثار و فرهنگ فداکاری را سرلوحه امور قرار داده و در این مسیر حرکت کنیم.

*خبرنگار:فاطمه شریفی
*عکاس:رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات