معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

اولویت اول عمرانی شهرستان خاتم تکمیل پروژه‌های زیرساخت راه است

معاون عمرانی استاندار در بازدید از پروژه‌های راه شهرستان خاتم، گفت : اولویت اول عمرانی ‌این شهرستان تکمیل پروژه‌های زیرساخت راه است و در همین راستا پروژه‌های بزرگراهی نظیر باند دوم محور یزد- خاتم، باند دوم کمربندی مروست، باند دوم هرات- هرابرجان و همچنین کمربندی چاهک در دست اجرا می‌باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "‌محسن صادقیان" ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از پروژه‌های راه شهرستان خاتم، اظهار کرد: اولویت اول عمرانی ‌خاتم تکمیل پروژه های زیرساخت راه است و در همین راستا پروژه‌های بزرگراهی نظیر باند دوم محور یزد- خاتم، باند دوم کمربندی مروست، باند دوم هرات- هرابرجان و همچنین کمربندی چاهک در دست اجرا می باشد.
صادقیان ادامه داد: بخشی از این پروژه در هفته دولت و بخش دیگری از این پروژه‌ها تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
معاون عمرانی ‌استاندار افزود: مشکلات تامین آب و تجهیز کارگاه باند دوم هرات- هرابرجان امروز حل شد و در آینده نزدیک عملیات اجرایی این پروژه شروع خواهد شد و با احداث این پروژه شاهد تکمیل یکی از زیرساخت های مهم شهرستان خواهیم بود.
صادقیان در پایان با اشاره به اهمیت زیرساخت ها در توسعه شهرستان خاتم، ‌خاطرنشان کرد: قطعا ایجاد زیرساخت ها ازجمله راه و انرژی در جذب سرمایه‌گذاران، رونق تولید و همچنین رشد بخش های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعت تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات