معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:‌

اولویت شهرداری‌های استان ساماندهی ورودی شهرها باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان ضمن تاکید بر ساماندهی ورودی شهرها، ‌گفت: برای توسعه گردشگری در استان علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی باید از موازی‌کاری در انجام برنامه‌ها خودداری شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز سه شنبه دوم مهر ماه نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و اعضای این ستاد در سالن کوثر استانداری برگزار شد.‌
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست ضمن تاکید بر ساماندهی ورودی شهرها از سوی شهرداران، ‌بیان کرد: برای توسعه گردشگری در استان علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی باید از موازی‌کاری در انجام برنامه‌ها خودداری شود.
"‌محسن صادقیان" ‌ادامه داد: انجام دقیق وظایف توسط دستگاه‌های اجرایی در کنار فعالیت بخش‌ خصوصی در چارچوب مقررات در جذب گردشگران موثر است.
وی ا‌فزود: اگر هر دستگاهی وظایف خود را در حوزه‌های مختلف به درستی انجام دهد نقش مهم و موثری در رونق این صنعت و ارائه بیشتر و بهتر خدمات به مسافران وجود دارد.
صادقیان همچنین به اهمیت رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی در بافت تاریخی و مسیر رفت وآمد گردشگران تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان سخنان خود با اشاره به افزایش گردشگران خارجی و مسافران داخلی در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته، از کارگروه ها و کمیته های زیرمجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خواست تا در طول سال فعال باشند و پیشنهادات و مصوبات خود را با پرهیز از هرگونه موازی کاری به این ستاد ارائه دهند.
گفتنی است در این نشست علاوه بر تشریح وضعیت اقامتگاه های استان و چگونگی توسعه آنها، گزارش‌هایی از وضعیت زیرساخت های حمل و نقل ریلی و هوایی نیز ارائه شد.

★خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات