معاون برنامه ريزي استاندار:

اولویت پرداخت تسهیلات، به مناطق محروم است

معاون برنامه ریزی استاندار یزد گفت: دولت یازدهم اولویت پرداخت تسهیلات را به افرادی که در مناطق محروم سرمایه گذاری کنند، می دهد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد به نقل از خبرگزاري ایرنا،"محمدرضا بابائی" روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح چند طرح عمرانی شهرستان ابرکوه درگفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطرشهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: سرمایه گذاران به راحتی می توانند در زمینه توسعه صنعت و ایجاد اشتغال در مناطق محروم سرمایه گذاری کنند و اولویت دولت پرداخت تسهیلات به این افراد است.
وی همچنین در مورد رشد و توسعه ابرکوه به عنوان نقطه محروم استان افزود: مدیران استان و مسوولان اجرایی شهرستان ابرکوه گامهای اساسی برای محرومیت زدائی برمی دارند.
معاون استاندار یزد تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان ابرکوه در مسیر توسعه قرار گرفته است وامیدواریم با سرمایه گذاری که بخش خصوصی دراین شهرستان ایجاد کرده افق روشنی درپیش روی داشته باشد.
وی ادامه داد: به مناسبت هفته دولت 354 طرح عمرانی در این استان یا بهره برداری شده یا درحال بهره برداری است كه  6 هزار و 370 میلیارد ریال بودجه و تسهیلات را به خود اختصاص داده است.
این مقام مسئول، با بیان اینکه در بخش صنعت هشت طرح با یکهزار و 140میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال 339 نفر در بخش صنعت فراهم شده است.
معاون برنامه ریزی استاندار یزد، همچنین در سفر به ابرکوه از نمایشگاه فعالیت و خدمات دولت که در ساختمان شورای اسلامی شهر ابرکوه برپا شده است، بازدید کرد.
گفتني است شهرستان ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری غرب یزد واقع است وهمزمان با هفته دولت 29 پروژه عمرانی روز چهاشنبه در بخشهای صنعتی، رفاهی و کشاورزی در شهرستان ابرکوه افتتاح شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات