مديركل دفتر امور روستايي و شوراها:

ايام نوروز بهترين زمان براي برگزاري رويدادهاي گردشگري است

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد؛ نشستي به منظور هماهنگي و نظارت بر حسن اجراي وظايف محوله به كميته هماهنگي امور دهياري‌هاي ستاد خدمات سفر و همچنين آماده سازي و ايجاد امكانات و تسهيلات سفر در روستاها؛ با حضور مديركل دفتر امور روستايي و شوراها؛ برخي از بخشداران استان و نيز نمايندگاني از دستگاه‌هاي مرتبط خدمت‌رسان در سالن مديريت بحران استانداري برگزار گرديد.

مديركل دفتر امور روستايي و شوراها در ابتداي اين نشست ضمن تبريك ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن؛ به تشريح وظايف كميته هماهنگي امور دهياري‌هاي ستاد خدمات سفر پرداخت و افزود: بخشداران استان بايستي با همكاري دستگاه‌هاي خدمت‌رسان و مرتبط شهرستان نسبت به خلق نوروزي متفاوت در روستاها بويژه مسافران نوروزي اهتمام ورزند.

"محمود زارع رشكوئيه" روستاهاي ورودي استان را نمونه‌هايي از كل روستاهاي استان دانست و خاطرنشان ساخت: برپايي ايستگاه‌هاي اطلاع‌رساني و خوش‌آمدگويي و همچنين آماده‌سازي و ايجاد امكانات خدماتي و رفاهي در معرفي كل استان يزد مؤثر خواهد بود.

زارع رشكوئيه نوروز را مهمترين زمان براي معرفي اقامتگاه‌هاي بومگردي در روستاهاي استان دانست وگفت: گردشگري رويداد در روستاها در ايام نوروز در معرفي روستاها و اقامتگاه‌هاي روستايي مؤثر خواهد بود؛ وي همچنين خواستار ايجاد يك بانك اطلاعاتي از اقامتگاه‌هاي بومگردي روستاهاي استان و اطلاع‌رساني آنها  به گردشگران و مسافران نوروزي شد.

گفتني است نمايندگان دستگاه‌هاي مرتبط خدمات‌رسان نيز در اين نشست به ارائه گزارشي از اقدامات صوررت گرفته و تشريح برنامه‌هاي خود در ايام نوروز پرداختند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات