مشاور استاندار يزد در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي پيشنهاد داد :

ايجاد دبيرخانه دائمي جشنواره دهم فروردين در استان

مشاور استاندار يزد در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي پيشنهاد داد : دبيرخانه دائمي جشنواره فرهنگي، هنري و ورزشي دهم فروردين سالروز قيام مردم يزد در استان داير شود.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز چهارشنبه 19 اسفندماه نشست ستاد دهم و دوازدهم فروردین‌ماه، سالروز قيام مردم يزد و روز جمهوري اسلامي ايران با حضور مديركل دفتر امور  سياسي و انتخابات استانداري، مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان و نمايندگان دستگاه‌های عضو اين ستاد در سالن كنفرانس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي يزد برگزار شد.
مشاور استاندار يزد در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي در اين نشست ضمن گراميداشت ياد و خاطره 4 شهيد والامقام قيام مردم يزد در روز دهم فروردين 57 اظهار داشت : روز دهم فروردين روز ويژه و منحصربه‌فرد مردم استان يزد است كه بايد براي معرفي اين روزبه نسل جوان و مردم ساير استان‌ها از برنامه‌های خلاقانه استفاده كنيم.
«عباس ملازينلي» ادامه داد: در اين صورت است كه می‌توانیم در دنياي فكري نسل جوان و مردم براي جلب مشاركت آن‌ها نفوذ كنيم و مفاهيم و معاني اين روز را به نسل‌های بعدي به‌خوبی معرفي نمائيم.
وي افزود : با برگزاري مسابقات فرهنگي، هنري و ورزشي و ايجاد دبيرخانه دائمي روز دهم فروردين در استان می‌توانیم اين روز را در بين جامعه و نسل جوان نهادينه كنيم و جان‌فشانی اين شهيدان را به مردم معرفي نمائيم.
ملازينلي بابیان اينكه سال 95 سال خوشآمدگويي به يزد است تصريح كرد: می‌توانیم از پتانسيل بسیار خوب حضور گردشگران خارجي و داخلي در استان در ايام نوروز استفاده كنيم و دستاوردهاي روز دهم فروردين و انقلاب اسلامي ايران را به شايستگي معرفي نمائيم.
مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي در پايان سخنان خود يادآور شد : آثار هنري تولیدشده در حوزه‌های مختلف در اين جشنواره می‌تواند هرسال در ايام نوروز و در روز دهم  فروردین‌ماه و با برگزاري يك مراسم اختتاميه براي مردم استان و گردشگران نمايش داده و عرضه شود تا مردم از اين آثار برگزيده و پیام‌های آن بهره‌مند شوند.
قائم‌مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي نيز در اين نشست به بيان تاریخچه‌ای از قيام مردم يزد در دهم فروردین‌ماه سال 57 پرداخت و گفت : قيام مردم يزد با محوريت آيت ا... شهيد صدوقي(ره) و به مناسبت چهلم شهداي تبريز اتفاق افتاد.
«سعيد زارع» ادامه داد : برنامه‌های متنوعي براي بزرگداشت روز دهم فروردين ازجمله برگزاري مراسم سخنراني در مسجد روضه محمديه ، برگزاري نمايشگاه اسناد انقلابي سالروز قيام مردم يزد و تكريم شهداي انقلاب اسلامي در يزد در نظر گرفته‌شده است كه نياز به همكاري، هماهنگي و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادهاي استان در اين مهم می‌باشد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات