استاندار یزد تاکید کرد:

ایجاد اشتغال بر پایه ارتقاء مهارت های فنی و حرفه ای

استاندار یزد با بیان اینکه آموزش های فنی حرفه ای یکی از اولویت های استان برای ایجاد اشتغال است، ادامه داد: طرح های حوزه فنی و حرفه ای به ایجاد کسب و کارهای جدید مبتنی بر مهارت در استان کمک بسیاری می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که با حضور اعضای این کارگروه در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید، تعهدی برای تحقق این شعار و ایجاد اشتغال داریم، ادامه داد: به این تعهد پایبند بوده و با جدیت پیگیر آن خواهیم بود.  
وی با بیان اینکه آموزش های فنی حرفه ای یکی از اولویت های استان برای ایجاد اشتغال است، ادامه داد: طرح های حوزه فنی و حرفه ای به ایجاد کسب و کارهای جدید مبتنی بر مهارت در استان کمک بسیاری می‌کند.
طالبی ادامه داد: آموزش های فنی و حرفه ای می‌تواند موجب اشتغال نیروهای بومی و استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی استان شود و از همین جهت باید مورد توجه باشد.
استاندار با اشاره به کاهش آمار بیکاری در فصل زمستان سال 98 به نسبت فصول قبل، عنوان کرد: در زمینه آمار  بیکاری، شاهد کاهش قابل توجه در  زمستان امسال به نسبت فصل های قبل و همچنین مدت مشابه سال گذشته بوده ایم که اتفاقی امیدوار کننده است.
دکتر طالبی با اشاره به رکود ناشی از بیماری کرونا و صدماتی که به اقتصاد ایران وارد کرده است، عنوان کرد:  موضوع کرونا نگرانی های جدی در عرصه اشتغال ایجاد کرده که امیدواریم با همت همه بخش های استان این نگرانی مرتفع شده و شاهد کمترین آسیب این بیماری بر اشتغال استان باشیم.
وی در انتها خاطر نشان کرد: باید اثر جلسات و برنامه های شورای اشتغال، بر توسعه اشتغال استان ملموس باشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات