استاندار یزد در نشست مشترک با مدیرعامل بنیاد علوی عنوان کرد :

ایجاد زیرساخت ها و رفع مشکل اشتغال؛ راهبردهای استان در شهرستان بهاباد

استاندار یزد با بیان اینکه نبود زیرساخت های مناسب و آمار بالای بیکاری دو چالش عمده بهاباد هستند، گفت: برنامه های استان در راستای رفع این دو چالش است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست مشترک با محسن منصوری، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بنیاد علوی و هیئت همراه که به منظور امضای تفاهم نامه ای برای توانمند سازی اهالی  شهرستان بهاباد از طریق ارائه تسهیلات اشتغالزایی و با حضور جمعی از مسئولین استان در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، عنوان کرد: شهرستان بهاباد آخرین شهرستانی بود که در استان تشکیل شد و علت اصلی تشکیل آن رفع محرومیت های موجود در این منطقه با توجه به قرار گرفتن در بن‌بست جغرافیایی بود .
وی افزود: بهاباد ظرفیت های خوبی دارد که اگر به آنها توجه کنیم، می‌توان بهره برداری مناسبی از آنها انجام داد.
دکتر طالبی به بیان اینکه بهاباد یکی از شهرستان های استان با  بالاترین نرخ مهاجرت است، افزود : با ایجاد امکانات و اشتغال می‌توانیم  شاهد مهاجرت معکوس به این شهرستان باشیم.
 استاندار با بیان اینکه نبود زیرساخت های مناسب و آمار بالای بیکاری دو چالش عمده بهاباد هستند گفت: برنامه های استان در راستای رفع این دو چالش است.
 وی با بیان اینکه باید هم افزایی مناسبی بین بنیادهای عمومی برای توسعه بهاباد شکل بگیرد، افزود: تنها راهکار توسعه بهاباد استفاده از مشارکت بخش خصوصی و  بنیادهای عام المنفعه در کنار توجه دولت است.

شایان ذکر است در انتهای این نشست تفاهم نامه ای مابین استانداری یزد و بنیاد علوی به منظور ارائه تسهیلات برای توانمند سازی و اجرای طرح های اشتغالزایی اهالی شهرستان بهاباد به امضا رسید.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات