استاندار یزد:

ایجاد محیطی مناسب برای رشد استعدادها و توانمندی دانش آموزان/ بزرگ ترین ثروت یزد «منابع انسانی» توانمند است

استاندار یزد بزرگ ترین ثروت یزد را «منابع انسانی» توانمند دانست و گفت: یکی از وظایف مهم مسئولین ایجاد محیطی مناسب برای رشد استعدادها و توانمندی دانش آموزان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی استاندار یزد ضمن بازدید از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دکتر رمضانخانی، در جمع دانش آموزان این آموزشگاه حضور یافت.

استاندار یزد در جریان این بازدید، ضمن تبریک حماسه بزرگی که توسط سازمان هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در پاسخ به جنایت های اسراییل انجام شد، آن را نشان از اقتدار ایران عزیز برشمرد.

مهران فاطمی در ادامه به سه ثروت ارزشمند یزد اشاره و اظهار کرد: یزد به لحاظ «منابع طبیعی» استان دوم معدنی کشور و استان اول به لحاظ تنوع مواد معدنی است.

وی «فرهنگ، اصالت و دیانت» را ثروت دیگر استان یزد دانست و گفت: بخشی از این ثروت در قالب شاهکارهای بافت تاریخی و معماری اسلامی_ایرانی تجلی پیدا کرده به طوری که تنها شهر میراث جهانی کشور، شهر یزد است.

استاندار یزد از «منابع انسانی» به عنوان سومین و بزرگترین ثروت یزد نام برد و تصریح کرد: ثروت منابع انسانی بر دو ثروت مذکور غالب است و منابع طبیعی و فرهنگ یزد بدون آن کارایی چندانی ندارد.  

فاطمی در همین راستا ادامه داد: آب و خاک و هوای یزد با سایر مناطق تفاوت چندانی ندارد اما بر اساس آیات قران شرافت هر مکان به انسان های مستقر در آن است.

وی با بیان اینکه پیشرفت و آبادانی یزد، به واسطه وجود ارزشمند یکایک شما دانش آموزان بوده است، گفت: مسئولان، ماموریتی بزرگ تر از ساخت ایران و یزد عزیز ندارند، لذا کمترین وظیفه ایجاد محیطی مناسب برای رشد استعدادها و توانمندی های دانش آموزان است.

استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شما دانش آموزان با تحصیل، تهذیب، ورزش و همت خود قدردان تلاش های همکاران اداره آموزش و پرورش، معلمان، کادر مدرسه و والدین خود باشید و همچنان شاهد افتخار آفرینی روز افزون شما باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات