معاون اقتصادی استاندار یزد:

ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی از قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در یزد است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از سرمایه‌گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور در طرح‌های مختلف استان خبر داد و گفت: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای در حوزه‌های مختلف منعقد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در جلسه‌ای که با حضور معاونین مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان در سالن جلسات هتل صفاییه برگزار شد، اظهار داشت: با هدف تقویت درآمد و معیشت مددجویان، ایجاد اشتغال خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در استان یزد تفاهم‌نامه‌ای با طرح اقتصادی با مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور منعقد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را توانمندسازی مددجویان دانست و بیان کرد: ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد از اهداف مهم انعقاد تفاهم‌نامه با مجتمع اقتصادی کمیته امداد کشور است.

وی خودکفایی اقتصادی مددجویان کمیته امداد را از دیگر اهداف این اقدام دانست و گفت: اشتغال‌زایی جوانان و مددجویان از برنامه‌های در اولویت استان است و از همه ظرفیت‌ها در تحقق این مهم استفاده می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد نیز هدف از این تفاهم‌نامه را ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان دانست و تصریح کرد: یکی از  سیاست‌های مهم استان ریل‌گذاری در حوزه‌های اشتغال، سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌ها که در راستای سند تحولی یزدنوین است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های سرمایه گذاری استان در حوزه نیروگاه های خورشیدی است، گفت: از جمله پروژه‌ها و طرح‌های مهم یزد نوین می‌توان به احداث نیروگاه های خورشیدی اشاره کرد که استان یزد از ظرفیت خوبی در این حوزه برخوردار است.

شاه‌حسینی از آمادگی استان برای ایجاد چند شهرک صنعتی با اولویت صنایع پاک خبر داد و گفت: ضمن استقبال از همکاری و سرمایه‌گذاری مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این حوزه‌ها، آماده پذیرش و یا اعزام هیئت‌های تخصصی در این زمینه هستیم.

شایان به ذکر است، مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای مدیریت بهینه و بهره‌وری حداکثری از منابع و دارایی‌ها و تأمین مالی و تحقق اهداف عالیه کمیته امداد امام با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف کمیته امداد تأسیس شده است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات