همزمان با روز جهاني كودك صورت گرفت؛

بازديد مديركل بانوان و خانواده استانداري از موسسه خيريه فرزندان آسماني و مركز اورژانس اجتماعي يزد

همزمان با روز جهاني كودك مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد از بخش هاي مختلف موسسه خيريه فرزندان آسماني بازديد و براي تبريك اين روز در جمع كودكان حضور يافت.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،روز دوشنبه 16 مهرماه مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد از موسسه خيريه فرزندان آسماني بازديد و با اهدا گل و هدايايي اين روز را به كودكان تحت پوشش در اين مجموعه تبريك گفت.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد با تقدير از پرسنل پرتلاش اين مجموعه گفت:حمايت از كودكان نيازمند ساماندهي و مراقبت از جايگاه ارزشمند معنوي برخوردار است و اثرات اين اقدامات همواره در جامعه ماندگار خواهد بود.
« فاطمه دانش يزدي» افزود:تقويت نگاه خيرين در كمك به ساماندهي آسيب هاي مختلف اجتماعي به ويژه در حوزه زن و خانواده ضرورت دارد زيرا دولت به تنهايي قادر به پوشش ابعاد مختلف اين موضوع نمي باشد.
دانش يزدي در ادامه اين برنامه و بازديد از مركز اورژانس اجتماعي نيز بيان كرد: جامعه پذيري و توانمندسازي بانوان آسيب ديده اجتماعي راهكاري ريشه اي در حل مشكلات موجود در جامعه زنان است كه همواره در تاثير دوسويه با كانون خانواده مي باشد.
وي اظهار داشت:علاوه بر ارائه خدمات حمايتي و روانشناختي به زنان آسيب ديده لازم است فرهنگ سازي و اطلاع رساني جامع نيز نسبت به ارائه برنامه های بهزيستي در اين زمينه صورت گيرد تا علاوه بر آشنايي افراد نيازمند،حمايت هاي اجتماعي نيز در اين حوزه جذب  و افزايش يايد.
مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در پايان خاطرنشان كرد:رويكرد دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد در اين زمينه توانمندسازي اجتماعي و اقتصادي بانوان آسيب پذير اجتماعي است و برنامه هايي در اين زمينه در حال اجرا مي باشد اما بدون حضور خيرين و نهادهاي موثر اجتماعي حل اين مشكل امكان پذير نمي باشد.
گفتني است در اين برنامه از بخش هاي مختلف اورژانس اجتماعي،خانه امن زنان و موسسه خيريه فرزندان آسماني يزد بازديد صورت گرفت و پس از تشريح خدمات توسط مسئولان و مددكاران ؛مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري  نيز در گفت و گو با بانوان تحت پوشش اين مجموعه در جريان نيازها و دغدغه هاي مددجويان قرار گرفت.

*خبرنگار:فاطمه شريفي
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات