در سفر یک روزه استاندار یزد به شهرستان مهریز صورت پذیرفت:

بازدید از 5 واحد تولیدی و صنعتی

استاندار یزد در سفر یک روزه به شهرستان مهریز از 5 واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی طالبی" در سفر یک روزه خود به شهرستان مهریز به بازدید از 5 واحد تولیدی و صنعتی پرداخت و دستورات لازم برای رفع مشکلات و هموار ساختن مسیر توسعه آنها را صادر کرد.
 

تولید استنت قلب(فنر قلب) برای اولین بار در خاورمیانه

 واحد طب افزار الماس مهریز یکی از مقاصد استاندار یزد برای بازدید بود.
 این واحد که در حال حاضر با 40 نیروی کار در زمینه تولید محصولات پزشکی فعالیت می کند.
تولید استنت قلب(فنر قلب) برای اولین بار در خاورمیانه در این واحد تولیدی انجام خواهد شد و با افتتاح خط تولید این محصول مجموع نیروهای کار این مجموعه به 80 نفر خواهید رسید.
استاندار یزد در حاشیه بازدید از این واحد تولیدی که با حضور معاونت غذت و دارو دانشگاه علوم پزشکی انجام شد دستورات لازم برای کمک به این واحد تولیدی را صادر کرد.


بازدید از نخستین فرودگاه خصوصی استان (شرکت توسعه پرواز)

نخستين فرودگاه اختصاصی استان يزد(فرودگاه مهریز) با ظرفيت 50 فروند هواپيمای آموزشی در زمينی به مساحت 98 هكتار در  شهرستان مهریز  تكميل شده و بر اساس برنامه ريزی انجام شده در دهه فجر  به بهره برداری می رسد.
 اين فرودگاه شامل باند فرود، آشيانه و سه ساختمان اداری با هدف آموزش پرواز‌های سبك، 2 نفر و تاكسی پرواز است.
 استاندار در بازدید از این فرودگاه که با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان، مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد، دستورات لازم برای تسریع در بهره برداری و توسعه فرودگاه را صادر نمودند.

 

بازدید از شاهین خودرو(صنایع خودروسازی یزد)

شاهین خودرو اولین تولید کننده خودرو در استان یزد است.
 این شرکت که با هدف رقابت با شرکت هایی همچون کرمان موتور و دیگر خودرو سازی های معتبر کشور فعالیت خود را با تولید ون آغاز کرده است، در حال انعقاد قرارداد با شرکت های چینی برای توسعه خط تولید خود و تولید دیگر خودرو ها است.
 استاندار در این بازدید که با حضور مدیر عامل بانک ملی استان برگزار شد، دستورات لازم برای ارائه تسهیلات برای توسعه این شرکت خودروسازی را صادر کردند.

 

 بازدید از مجهزترین کشتارگاه کشور

 کشتارگاه معین یزد مقصد بعدی بازدید های استاندار بود.
 این کشتارگاه علاوه بر اینکه شامل دو سالن کشتار به مساحت 2 هزار و 300 مترمربع است، دارای واحدهای پالایش، بسته‌بندی، سردخانه، پیش‌سرد و ... است، از فضاهایی نظیر ساختمان اداری، رستوران، استراحتگاه، رفاهی چوبداران و رانندگان، تبدیل ضایعات،‌ نمازخانه و ... است.
 استاندار در این بازدید که با حضور مدیرکل دامپزشکی استان و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای برگزار شد، دستورات لازم برای رفع موانع پیش روی این کشتارگاه را صادر نمودند.


 بازدید از طرح ساماندهی پارک غربالبیز و ایجاد مجتمع رفاهی تفریحی

 بازدید از طرح ساماندهی پارک غربالبیز و ایجاد مجتمع رفاهی تفریحی در این مرکز از جمله دیگر برنامه های سفر یک روزه  استاندار به مهریز بود.
 بر اساس پیشبینی های صورت گرفته این پروژه در نوروز سال 99 به بهره برداری می رسد. پروژه ای که نقش بسزایی در رونق گردشگری این منطقه خواهد داشت.
گفتنی است  همه این بازدیدها با حضور مسئولین مربوطه و بررسی مورد به مورد چالش های این پروژها و واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات