بازدید استاندار یزد از اماکن مذهبی_تاریخی و گفت و گو با مسافران نوروزی/ افزایش 10 درصدی ورودی به استان و اسکان 180 هزار نفری تا روز گذشته/ برنامه ها بر ارائه خدمات مطلوب به مردم متمرکز شده است

استاندار یزد به آخرین آمار تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی استان اشاره کرد و گفت: براساس آمار، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ورودی به استان حدود 10 درصد افزایش و خروجی از استان 5 درصد کاهش یافته است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد در ادامه سلسله بازدیدهای خود از اماکن مذهبی و تاریخی استان در ایام نوروز جهت بررسی وضعیت خدمات رسانی به مسافرین نوروزی، امروز در میدان امیرچقماق حضور یافت و با مسافرین به صورت مستقیم گفت و گو کرد.
 
استاندار یزد در حاشیه این بازدید، با اشاره به آمادگی استان برای استقبال از مسافرین نوروزی گفت: برنامه ریزی های لازم در حوزه اسکان مسافرین نوروزی، ارائه خدمات مختلف به آن ها، اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز و نیز کاهش تصادفات در این ایام صورت گرفته است.
 
وی در ادامه به آخرین آمار تردد خودروها در مبادی ورودی و خروجی استان اشاره و خاطرنشان کرد: براساس آمار، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ورودی به استان حدود 10 درصد افزایش و خروجی از استان 5 درصد کاهش یافته است.
 
مهران فاطمی در همین راستا ادامه داد: آمار مذکور موید رسوب قریب به 15 درصدی وسائل نقلیه در استان یزد، نسبت به سال گذشته است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده جهت کاهش تصادفات استان در ایام نوروز، اظهارکرد: حتی یک فوتی در سوانح جاده‌ای زیاد است اما در پرتو اقدامات انجام شده، آمار فوتی های استان نسبت به سال گذشته با کاهش همراه بوده است.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد همچنین به آمار موجود در زمینه اسکان مسافرین نوروزی در استان اشاره و تصریح کرد: براساس آمار تا روز گذشته قریب به 180 هزار نفر در استان یزد اسکان داده شده اند.
 
استاندار یزد با بیان اینکه استان یزد ظرفیت اسکان روزانه 150 هزار نفر را دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب اشغال بومگردی های استان  65 درصد و ضریب اشغال هتل های استان بالای 90 درصد است.
 
فاطمی در پایان به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از هفته دوم عید نوروز اشاره و اضافه کرد: امید است براساس برنامه ریزی های انجام شده، در ایام عید نوروز امسال خدمات بسیار خوب و مطلوبی به مسافرین نوروزی و مردم استان ارائه شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات