بازدید استاندار یزد از بافت تاریخی و تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان در کنار ارائه خدمات به مسافران / تحقق «نوروز بدون فوتی» راهبرد اصلی استان است

استاندار با بیان اینکه «نوروز بدون فوتی» راهبرد اصلی استان است گفت: حفظ حرمت ماه رمضان در کنار ارائه خدمات به مسافران به طور ویژه مد نظر قرار گیرد.

به منظور اجرای دقیق آیین نامه‌های  مربوط به فعالیت اصناف و اغذیه فروشی‌ها در ایام نوروز توجیهات لازم انجام شده تا ضمن حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، مسافرین نوروزی نیز با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ استاندار یزد در بازدید از بافت تاریخی یزد به بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری رویداد های رمضانی - نوروزی در سال ۱۴۰۳ پرداخت.
 
استاندار یزد در جریان این بازدید؛ با اشاره به اقدامات انجام شده جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در نقاط مختلف شهر یزد، اظهار کرد: بازدید از شهرستان‌های دیگر استان به همراه اعضای ستاد تسهیلات سفر نوروزی نیز در دستور کار قرار دارد.
 
مهران فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی‌های مجموعه فراجا جهت کاهش حوادث ترافیکی و تصادفات جاده‌ای و تلاش به منظور تحقق «نوروز بدون فوتی» به عنوان راهبرد استان در نوروز سال ۱۴۰۳ قدردانی کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و مذهبی در یزد، مجموعه شهرداری با طراحی یک شادراه نور در بلوار بسیج، برنامه‌های متفاوتی را نسبت به سال گذشته اجرایی خواهد کرد.
 
استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: با توجه به حضور گسترده گردشگران و مسافران نوروزی در بافت تاریخی یزد اقداماتی در جهت رفع معایب و نواقص این منطقه انجام شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: به منظور اجرای دقیق آیین نامه‌های  مربوط به فعالیت اصناف و اغذیه فروشی‌ها در ایام نوروز توجیهات لازم انجام شده تا ضمن حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، مسافرین نوروزی نیز با مشکل مواجه نشوند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات