بازدید استاندار یزد از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و دیدار با رییس اتاق تعاون ایران

استاندار یزد از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بازدید و در حاشیه آن با رئیس اتاق تعاون ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، استاندار یزد در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با رئیس اتاق تعاون ایران دیدار و در خصوص استفاده مناسب تر از ظرفیت های بخش تعاون در استان یزد گفتگو کرد.
استاندار یزد در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون با اشاره به اینکه تحول در بخش مسکن، اشتغال مناسبی را به دنبال خواهد داشت گفت: رونق صنعت مسکن با بهره گیری از تولیدات داخلی در شرایط تحریم برای کشور ضروری است.
محمد علی طالبی با اشاره به نقش تعاون در تعالی اقتصاد مسکن گفت: در بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان امسال به خوبی شاهد آنیم که رفته رفته شرایط مناسبی برای ایجاد تحرک در بخش مسکن در کشور ایجاد می شود.
وی با اشاره به تاثیر تحریم ها بر اقتصاد ایران و نقش توجه به بخش مسکن برای مقابله با آثار آن گفت: تحرک در بخش مسکن می تواند تحولی مهم در بخش های مختلف اقتصادی را به دنبال داشته باشد. استاندار یزد افزود: رونق بازار مسکن علاوه بر اینکه بخشی زیادی از مطالبات جامعه به ویژه جوانان را برای تامین مسکن موردنیاز پاسخ می دهد، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و رونق صنایع وابسته به حوزه مسکن را فراهم خواهد آورد.
طالبی با بیان این که بسیاری از واحدهای صنعتی در استان یزد وابسته به رونق بخش مسکن و ساختمان است ابراز امیدواری کرد: باایجاد تحرک مناسب در بازار مسکن، شاهد رونق صنایع ساختمانی باشیم.
استاندار یزد با بیان اینکه برپایی نمایشگاه های هدفمند بین المللی می تواند برای کشور در راستای معرفی تولیدات داخلی و توسعه سرمایه گذاری موثر باشد اظهار داشت: حضور پررنگ هیات های تجاری در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان فرصت مناسبی را برای جذب سرمایه گذاری خارجی در این بخش فراهم می آورد و زمینه معرفی شایسته توانمندی های داخلی کشور را در این حوزه مهیا می سازد.
وی تاکید کرد: خدمات فنی و مهندسی داخلی در بخش ساختمان و مسکن، از قابلیت های بالایی برای معرفی و استفاده در سایر کشورهای دنیا برخوردار است که باید از این فرصت بهره لازم را برد.
استاندار یزد در پایان بر توجه ویژه به شرایط معیشتی و رفاهی اقشار آسیب پذیر در حوزه صنعت ساختمان به ویژه کارگران سختکوش ساختمانی تاکید کرد.   
شایان ذکر است در این بازدید، استاندار یزد ضمن حضور در غرفه تعدادی از واحدهای تولیدی استان، از نزدیک با مدیران این واحدها به گفتگو نشست.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات