بازدید رئیس مرکز مطالعات راهبردی پدافند غیرعامل کشور از مرکز ملی مهارت ‌آموزی ‌CBRNE

رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل کشور در سفر یک روزه به استان یزد از مرکز ملی مهارت آموزی پدافند غیرعامل کشور در یزد بازدید و با دانشگاه های علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی(‌ره) یزد و دانشگاه یزد تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه "هوشنگ ‌حاتمی" رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل کشور به همراه "محمدصادق طهماسبی" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، ‌"احمد دهقان" رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی یزد و جمعی از مدیران دانشگاه یزد از مرکز ملی مهارت آموزی ‌CBRNE به عنوان نخستین مرکز مهارت آموزی پدافند غیرعامل کشور بازدید کردند.
رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل کشور در این بازدید و نشست مرکز ‌مهارت آموزی و آموزشی زنده یاد جوکار (‌CBRNE) را مرکزی بی‌نظیر در کشور دانست و گفت: این مرکز خیری باید به پایلوت آموزشی و مهارت آموزی در کشور تبدیل شود.
"‌هوشنگ حاتمی"‌ ضمن اشاره به پیشرفت های علمی و توسعه یافتگی جهان ‌ادامه داد: در مسیر این پیشرفت‌ها توسعه هسته ای، زیستی، شیمیایی و بیولوژیکی اجتناب ناپذیر است و کم توجهی به ایمنی در این حوزه‌ها می‌تواند خطر های جدی برای مرد‌م و زندگی آنها به همراه داشته باشد.


امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های علوم پزشکی آیت‌الله شهید صدوقی(‌ره) و دانشگاه یزد


همچنین رئیس مرکز مطالعات آموزشی، پژوهشی و راهبردی پدافند غیرعامل کشور در سفر به استان یزد با دانشگاه های علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی(‌ره) و دانشگاه یزد تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا کرد.‌
گفتنی است در این تفاهم نامه های همکاری بر همکاری دانشگاه های مذکور به عنوان یک بازوی علمی برای اداره کل پدافند غیر عامل استان و اجرای سیاست ها و برنامه های موضوعی پدافند غیر عامل به ویژه در حوزه آموزش تاکید شده است.

★خبرنگار: مجید وفایی شاهی★
★عکس: حسن کرمی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات