بازدید سرزده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از شهرداری منطقه دو یزد

در برنامه بازدیدهای سرزده معاون عمرانی استاندار از دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها، "‌محسن صادقیان" از شهرداری منطقه دو بازدید ‌کرد ‌و گفت: با جدیت برنامه‌های پیشگیری و برخورد با تخلفات ساخت و ساز را اجرایی می کنیم.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این بازدید سرزده با شهردار و تعدادی از کارکنان این شهرداری دیدار و درخصوص مباحث فنی و شناسایی زمین های دولتی سطح شهر مذاکره نمود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این نشست ضمن استقبال از توضیحات شهردار و کارمندان این شهرداری و تشکر از اقدامات شهرداری منطقه دو در شناسایی زمین های دولتی و غیردولتی در جهت استفاده بهینه و همچنین جلوگیری از تفکیک های غیرمجاز، گفت: با جدیت برنامه های پیشگیری و برخورد با تخلفات ساخت و ساز را اجرایی می کنیم.
‌صادقیان خاطرنشان کرد: گام به گام با برداشتن مشکلات پیش روی مردم در گرفتن پروانه ساخت، بهبود فرآیندهای اداری و در نهایت برخورد با تخلفات ساخت و ساز، این موضوع را اجرا‌یی خواهیم کرد.
"‌سیدابوالفضل کشفی" شهردار منطقه دو یزد ‌نیز درخصوص شناسایی زمین های دولتی در این منطقه و همچنین زمین های بزرگ با مساحت بیشتر از ۲۰۰۰ مترمربع که استعداد تفکیک یا استفاده در امر ساخت و ساز مسکن دارند، توضیحاتی داد.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات