بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از نمایشگاه دائمی جامعه هدف بهزیستی استان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد و اعضای کارگروه اشتغال بانوان از نمایشگاه دائمی جامعه هدف بهزیستی استان بازدید کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌"‌اعظم کاظمی" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و ‌اعضای کارگروه اشتغال بانوان استان از نمایشگاه و فروشگاه دائمی عرضه تولیدات جامعه هدف بهزیستی بازدید کردند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با بازدید از نمایشگاه بهزیستی در جریان اقدامات انجام شده و نیازهای موجود جهت حمایت از تولیدات استان قرار گرفت.
کاظمی در این راستا به بررسی مسائل و مشکلات غرفه‌داران پرداخت و همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها را در این زمینه ضروری بر شمرد.
فعالیت های نمایشگاه در یک سال گذشته شامل شناسایی متقاضیان خوداشتغالی و طرح‌های خوداشتغالی، شناسایی خوداشتغالان بی بضاعت، آموزش تولید، بازاریابی، فروش و اخذ نزدیک به ٢٠ مجوز مربوط به کارگاه های وابسته، بوده است.
کارگاه های متمرکز و غیرمتمرکز فرش و خیاطی، کارگاه صنایع تبدیلی خشک کن میوه و سبزی، کارگاه جوراب بافی، کارگاه تولید صنایع دستی، کارگاه تولید انواع کیف ، کفش و دمپایی و کارگاه تولید انواع جوانه راه اندازی شده است.
راه اندازی کارگاه تولید انواع محصولات خانگی، کارگاه بسته بندی مواد غذایی، کارگاه کاربافی و پارچه بافی، نانوایی نان سالم، پیک موتوری، وانت تلفنی، شرکت خدمات فنی جوشکاری، برق کشی و لوله کشی آب، گاز و ساختمانی و شرکت خدمات نظافتی ‌نیز در دست اقدام است.
گفتنی است در حال حاضر در این نمایشگاه تاکنون برای ۵۰ نفر از جامعه هدف سازمان به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال‌زایی شده و ظرفیت اضافه نمودن حداقل ۵۰ نفر دیگر هم با اخذ مجوزهای جدید امکان پذیر است.

★‌ خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی ★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات