بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی از سازمان مردم نهاد "اندیشکده صنعت، فناوری و اقتصاد استان یزد"

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی از سازمان مردم نهاد "اندیشکده صنعت، فناوری و اقتصاد استان یزد" بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،روز یکشنبه مورخ 31 اردیبهشت ماه 1401مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به همراه معاون تشکل ها و مشارکت های اجتماعی وکارشناس سازمان های مردم نهاد این دفتر از سازمان مردم نهاد "اندیشکده صنعت، فناوری و اقتصاد استان یزد" بازدید کرد.

جمال قهرمانی به منظور آشنایی با فعالیت ها و برنامه های اندیشکده صنعت، فناوری و اقتصاد استان یزد از این تشکل بازدید کرد. در این بازدید مدیرعامل اندیشکده ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مهم ترین فعالیت های انجام شده، هدف اصلی از شکل گیری این موسسه را انديشه ورزي، گفتمان سازي و مفهوم سازي در حوزه صنعت و اقتصاد، بهره گيري از نخبگان و خبرگان صنعتي و اقتصادي جهت ارائه راهكارهاي جديد در حوزه مشكلات صنعتي و اقتصادي موجود و انجام مطالعات، بررسي هاي علمي و ارائه مشاوره هاي تخصصي در حوزه صنعت و اقتصاد عنوان نمود.

در ادامه دو تن از اعضای هیات مدیره نیز به بیان دیدگاه ها، چالش ها و برنامه های پیش روی سمن پرداختند و در پایان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت های خوب این تشکل، خواستار تعامل بیشتر موسسه با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری شد. ​​​​​​​

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات