بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از سازمان مردم‌نهاد بچه‌های طاقت و انجمن فراغت

"‌فخرالسادات خامسی" مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در بازدید دوره‌ای ‌از سازمان‌های مردم‌نهاد بچه‌های طاقت و انجمن فراغت بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این دو نهاد مردمی و غیر دولتی قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌مديرکل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداری به‌همراه معاون تشکل ها و مشارکتهای اجتماعی و کارشناسان سازمانهای مردم نهاد این اداره کل با حضور در محل فعالیت سمن ها از انجمن بچه هاي طاقت و انجمن اوقات فراغت (نمايندگي استان يزد) بازدید کرد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این بازدید ضمن تقدير از زحمات كاكا مديرعامل انجمن بچه هاي طاقت، خواستار تداوم و ارتقای برنامه هاي آموزشي اين موسسه در زمينه كمک به كودكان طلاق شد.
"‌فخرالسادات خامسی" گفت: فعاليت در زمينه حمايت وكمک به كودكاني كه والدين آنها از هم جدا شده اند اقدامي موثر و پيشگيرانه در زمينه كاهش آسيب ها و تبعات بعدي پديده شوم طلاق است.
وي در اين ديدار رمز موفقيت اين سازمان مردم نهاد را استمرار و سخت كوشي اعضا و مديريت آن دانست.
در ادامه كاكا گزارشي از فعاليتها و اقدامات انجام شده ارائه نمود و ادامه داد: انجمن بچه هاي طاقت تنها سازمان مردم نهادي ‌است كه در زمينه حمايت و ارائه خدمات به كودكان طلاق در استان يزد فعاليت مي‌كند و در حال حاضر حدود 600 عضو تحت پوشش دارد.


بازدید مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از انجمن اوقات فراغت


مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداری همچنين در بازديدي كه از انجمن اوقات فراغت (نمايندگي استان يزد) داشت؛ ‌بیان کرد: انتخاب اوقات فراغت به عنوان موضوع فعاليت يک سازمان مردم نهاد انتخاب درست و آينده نگرانه‌اي است زیرا ما وقتي به عرصه بين المللي نگاه مي كنيم، بسياري از كشورها سعي مي كنند براي اوقات فراغت جوانان و بزرگسالان خود برنامه هاي مفيد و آموزنده اي داشته باشند و اين كار را امري سازنده براي جامعه خويش مي دانند. خامسي در ادامه ضمن تقدير و تشكر از فعاليت هاي انجمن اوقات فراغت خواستار پر رنگ تر شدن اقدامات و  فعاليت هاي اين انجمن در قالب فعاليت هاي داوطلبانه و مشاركتي شد.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات