بازدید معاون عمرانی استاندار یزد از دفتر خبرگزاری تسنیم در استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان یزد با سرپرست و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از خبرگزاری تسنیم، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان یزد با ‌سرپرست و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این دیدار که با همراهی "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی و "مجید‌ وفائی شاهی" مدیر واحد خبر روابط عمومی استانداری یزد انجام شد، به اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته سعی شده در حوزه عمرانی استان به هیچ عنوان حاشیه‌های سیاسی وارد نشود و با تمام توان در راستای تامین نیازهای استان حرکت کنیم.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه‌های راه‌آهن و راه‌سازی در استان یزد اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته ‌است، خاطرنشان کرد: یکی از این اقدامات که سبب ایجاد توسعه بسیار خوبی در استان شده، افتتاح‌ ۴۰۰ کیلومتر خط راه‌آهن در استان یزد در دو سال است.
صادقیان گفت: در این دو سال همچنین ما شاهد ایجاد و بهره‌برداری از ٢٠٠ کیلومتر بزرگراه بودیم که خود، اقدام بسیار ارزشمندی به حساب می‌آید و این موضوع در دستور کار قرار گرفته ‌است که تمام راه‌های اصلی استان یزد بزرگراه شوند و بتوانیم بهترین خدمات جاده‌ای را به مردم ارائه کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در مرداد ماه سال جاری هر هفته در یک شهرستان افتتاح پروژه‌های عمرانی و کلنگ‌زنی طرح‌هایی از جمله طرح اقدام ملی مسکن را انجام می‌دهیم.

★‌عکس: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات