بازدید وزیر کشور و استاندار یزد از شرکت الکتروکویر

وزیر کشور، هیئت همراه و استاندار یزد از بخش‌های مختلف کارخانه و شرکت الکتروکویر یزد بازدید کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح پنج‌شنبه 14مرداد ماه «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور و هیئت همراه و «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، معاونان استاندار، نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي و جمعی از مدیران و مسئولان اقتصادی از شرکت الکتروکویر یزد بازدید کردند.
وزیر کشور در کنار بازدید از شرکت الکتروکویر و گفت‌وگو با خبرنگار رسانۀ ملی و خبرگزاری‌های استان با ابراز خرسندی از اینکه در جمع مردم پرتلاش و شهیدپرور استان یزد حضور دارد، گفت: پس از تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و عزم جدی دولت تدبیر و امید در تحقق این سیاست‌های ابلاغی، در سفرهای استانی خود از برخی شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید می‌کنم تا در جریان فعالیت‌ها و مشکلات آنان قرار گرفته و اگر نیاز به حمایت دارند بررسی و رفع شود.
«عبدالرضا رحمانی‌فضلی» ادامه داد: خوشبختانه این کارخانه پرتوان و باانگیزه به فعالیت‌های خود در زمینۀ تولید تابلوهای برق ادامه می‌دهد.
وزیر کشور خاطر نشان کرد: جوانان و فعالان اقتصادی ما نشان دادند هرجا نیروی جوانی و تجربه در کنار علم و فناوری قرار گیرد، می‌توانیم گام‌های مؤثری برای توسعه و پیشرفت کشور و نظام برداریم.
در ادامۀ این بازدید «محمدمهدی فنایی» رئیس هیئت مدیرۀ شرکت الکتروکویر نیز گزارشی از فعالیت‌ها و موفقیت‌های این شرکت در حوزۀ صادرات ارائه داد.
گفتنی است این شرکت در سال 1361 تأسیس شده است و سالانه 4هزار تابلوی برق تولید و به کشورهای مختلف مانند کنیا، قطر، عراق و سوریه صادر می‌کند.
همچنین با مساحت 25هزار متر مربع موجب اشتغال‌زایی 2هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شده است.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات