معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

بازگشت محدودیت های کرونایی در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد از بازگشت محدودیت های کرونایی در صورت عدم رعایت دستورات بهداشتی از سوی شهروندان خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مهندس عزیزی در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: متاسفانه هم اکنون شهرستان اردکان به عنوان تنها شهرستان کشور در وضعیت قرمز به سر می برد که نشان می دهد برخی از اقداماتی که باید انجام می شده به درستی انجام نشده و شاهد قرمز شدن این شهر هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: همچنین تعدادی دیگر از شهرهای استان در وضعیت نارنجی به سر می برند که در صورت ادامه متاسفانه وضعیت این شهرها نیز قرمز خواهد شد لذا از همه مردم عاجزانه خواستاریم آیین نامه های بهداشتی را رعایت کرده و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

مهندس عزیزی گفت: با توجه به اینکه اکنون شهرستان اردکان در وضعیت قرمز و شهرستان های میبد، مهریز، ابرکوه و خاتم نارنجی و همچنین وضعیت شهرستان یزد نیز به سمت قرمز حرکت می کند لذا محدودیت هایی برای این شهرستان ها در هفته آینده اعمال می شود.

وی ادامه داد: شب نشینی های خانوادگی باید تعطیل شود همچنین به عموم مردم اعلام می کنیم متاسفانه در استان یزد وارد پیک ششم کرونا شدیم و اگر مردم رعایت نکنند محدودیت ها دوباره و در آستانه ایام عید نوروز باز خواهد گشت .

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان یزد افزود: این محدودیت ها به مدت یک هفته اعمال خواهد شد و در صورتی که ستاد ملی نیز تصمیماتی اتخاذ کند باید اجرایی شود همچنین همه مراسم ها در شهرهای قرمز و نارنجی و شهر یزد باید تعطیل شود و همه رستوران ها و فست فودها بابد به صورت بیرون بر فعالیت کنند و نظارت بر اصناف نیز به عهده اداره صمت و اتاق اصناف است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات