معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

بانوان استعدادهاي بالايي در حوزه مديريت دارند

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: زنان استعدادها و ظرفيتهاي بالايي در حوزه مديريت دارند و اگر بسترهاي لازم براي آنها فراهم شود از مديران موفق در جامعه خواهند بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، يكشنبه 19 مهرماه «ميزگرد نقش زنان كارآفرين در مديريت خانواده» با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديران كل دفتر امور بانوان و خانواده، دفتر هماهنگي امور اقتصادي و بین‌الملل و دفتر ارتباطات، اطلاعات و امنيت استانداري، رئيس پارك علم و فناوري، اساتيد دانشگاه و جمعي از بانوان كارآفرين استان هم‌زمان با هفته ملي و پويش رسانه‌ای خانواده در پارك علم و فناوري يزد برگزار شد.
«محمدعلي طالبي» در اين مراسم ضمن تبريك هفته ملي خانواده اظهار داشت: خلاقيت و خلاق بودن، تبديل تهديدها به فرصت‌ها و مسئولیت‌پذیری ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌های زنان كارآفرين است و اين ویژگی‌ها در بانوان كارآفرين استان یزد نيز مشاهده می‌شود.
وي ادامه داد: زنان كارآفرين علاوه بر فعالیت‌های خود مديراني موفق در حوزه مديريت خانواده هستند و در آن‌ها ویژگی‌های مثبت فراواني ديده می‌شود كه برخي از اين خصوصيات در مردان وجود ندارد.
طالبي تصريح كرد: بانوان كارآفرين استان نيز با اتکا به همين ویژگی‌های مثبت توانسته‌اند علی‌رغم برخي محدودیت‌ها و موانع، ظرفیت‌ها و استعدادهاي خود را مطرح و در زمینه‌های مختلف موفقیت‌هایی را كسب نمايند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: با برگزاري این‌گونه جلسات تخصصي و ميزگردهاي علمي منزلت بانوان در جامعه رشد و ارتقاء يابد.
خانواده پایه‌گذار سرنوشت انسان‌هاست
در ابتداي اين مراسم مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري بابیان اينكه خانواده اولين كانوني است كه فرد در آن قرار می‌گیرد گفت: خانواده پایه‌گذار سرنوشت انسان‌ها است.
«فخرالسادات خامسي هامانه» ادامه داد: بحث كارآفريني، اشتغال و اشتغال‌زایی در حوزه بانوان می‌تواند تأثير بسيار مثبتي را در خانواده و مديريت آن بگذارد.
وي تصريح كرد: ضروري است زنان توانمند استان به سمت كارآفريني و اشتغال سوق داده شوند، قوانين حمايتي در حوزه بانوان از حوزه شعار خارج شود و اين سیاست‌ها جنبه عملي و اجرايي به خود پيدا كند.
گفتني است در پايان ميزگرد نقش زنان كارآفرين در مديريت خانواده با اهداي لوح تقدير از جمعي از بانوان كارآفرين استان تجليل شد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات