استاندار یزد:

با بهره مندی از ارزش‌های دینی و اصالت فرهنگ ملی زمینه توانمندی دختران را فراهم کنیم

استاندار یزد در جشن "دختران آفتاب" با تاکید بر بهره مندی دختران کشورمان از استعدادهای مناسب در حوزه های مختلف، گفت: باید برای رشد و توانمندسازی دختران کشور از ارزش‌های دینی و اصالت فرهنگ ملی بهره گیری کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌عصر چهارشنبه ۱۲ تیرماه ٩٨، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در جشن دختران آفتاب که به مناسبت ولادت حضرت معصومه(‌س) ‌و روز دختر در سالن حضرت آیت الله خاتمی(‌ر‌ه)‌ مجموعه استعدادهای درخشان یزد برگزار شد، با تاکید بر فراهم نمودن فضای مناسب در جهت فعالیت دختران گفت: آنها در کشورمان استعدادهای برتر خود را در زمینه‌های مختلف نشان داده اند.
وی همچنین با تاکید بر ایجاد فرصت برابر فعالیت بین مردان و زنان، افزود: در سالهای اخیر، دختران توانسته‌اند کرسی‌های بیشتری نسبت به پسران در دانشگاه ها کسب کنند و در عرصه های‌ فرهنگی، ورزشی و علمی استعدادهای برتر خود را نشان دهند.
"طالبی" ایجاد زمینه رشد بهتر و توانمندسازی دختران  در حوزه های مختلف را وظیفه همه مسئولان دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا در حوزه های فرهنگی، آموزشی و علمی، زمینه فعالیت دختران، با بهره مندی از ظرافت‌های متاثر از ارزش‌های دینی و اصالت فرهنگ ملی را به منصه ظهور برسانیم.

★خبرنگار: بهنام خواجه امینیان★
★‌عکاس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات