معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري:

با توانمندي و خصوصيات مشخص شده بايد در حفظ منافع ملي كوشا باشيم

معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري در جلسه ستاد درامد و تجهيز منابع انساني استان با اشاره به دريافت درامد هاي وصول شده در استان به ابلاغيه جدول دريافت و درامدهاي مقايسه ايي بين استانها اشاره كرد و اظهار داشت: استان يزد نسبت به دريافت درامد هاي وصول شده از رشد نسبتا خوبي برخوردار بوده است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد " محمد رضا بابايي " در جلسه ستاد درامد و تجهيز منابع انساني استان كه يك شنبه 18 آبان با حضور جمعي از مديران دستگاه هاي استان برگزار شد با اشاره به دستور كار اين جلسه  به موضوع  تصويب مصوبات قبلي و درامد هاي  دستگاه هاي اداره كل حفاظت محيط زيست و سازمان استاندارد اظهار داشت: در ابتدا اين جلسه بايد صورت جلسه قبلي پيگيري و توضيحات لازم داده شود و سپس دستور كار بعدي آغاز شود.
معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري در جلسه ستاد درامد و تجهيز منابع انساني استان با تشكر از تلاش و كوشش هاي اعضا ستاد درامد استان  با اشاره به  دريافت درآمد هاي وصول شده در استان به ابلاغيه ماهيانه جدول دريافت و درآمدهاي مقايسه اي بين استانها اشاره كرد و اظهار داشت: استان يزد نسبت به ساير استانها از رشد دريافت درامد هاي وصول شده نسبتا خوبي برخوردار بوده است.
وي در پايان با اشاره با توانمندي و خصوصيات مشخص شده  در حفظ منافع ملي بيان كرد: حفظ منافع ملي هم  مورد نظر ما هست وبايد با توانمندي و خصوصيات مشخص شده در حفظ اين منافع كوشا بود.
در ادامه اين جلسه مدير كل اقتصاد دارايي استان و دبير ستاد درامد و تجهيز منابع انساني استان به توفيقات استان در افزايش درامد هاي وصولي نسبت به عملكرد اين ستاد در هفت ماهه گذشته سال جاري و افزايش 25 درصدي عملكردي درامد هاي استان نسبت به درامد هاي مصوب شده اشاره كرد و اظهار داشت: دستگاه هايي كه درامد خوبي داشته اند مورد تشويق قرار مي گيرند و دستگاه هايي كه از درامد پايين تري برخوردار هستند بايد با تلاش و جلسات مشترك با اين ستاد از افزايش درامد خوبي برخوردار شوند.
گفتني است در اين جلسه بحث درامدهاي مالياتي و ماليات بر ارزش افزوده با حضور مدير كل امور مالياتي بين اعضا اين ستاد تبادل نظر شد و قرار بر پيگيري اين موضوع دردستور كار بعدي جلسه ستاد درامد و تجهيز منابع انساني استان بعدي شد.  

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات