با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استانداری برگزار شد؛مراسم تكريم و معارفه فرماندار بافق

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استانداری در آیین تکریم و معارفه فرماندار بافق ضمن تسلیت درگذشت جمعی از زائران اربعین بافقی ،ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سید مهدی طلائی مقدم فرماندار سابق بافق گفت : طلائی مقدم یکی از موفق ترین فرمانداران استان یزد بود.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد و به نقل از روابط عمومي فرمانداري بافق، آيين تكريم و معارفه فرماندار بافق با حضور معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري يزد ، مدير كل سياسي و انتخابات استان ، امام جمعه ، فرمانداران سابق و جديد بافق و مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان بافق در سالن همايش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بافق برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استانداری در آیین تکریم و معارفه فرماندار بافق ضمن تسلیت درگذشت جمعی از زائران اربعین بافقی ،ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سید مهدی طلائی مقدم فرماندار سابق بافق گفت : طلائی مقدم یکی از موفق ترین فرمانداران استان یزد بود.
وی با بیان اینکه نوع پیگیری و دفاع نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور از حق و حقوق مردمان شهرستان خاتم قابل تقدیر است اظهار کرد: در چند روز گذشته تحت تاثیر پیگیری این نماینده قرار گرفتم و به عنوان یکی بافقی به محمدرضا صباغیان افتخار می کنم.
محمدعلی طالبی افزود: محمد رضا صباغیان قبل از آنکه به فکر یک فرماندار کار آمد برای بافق باشد اصرار داشت تا زاده رحمانی در خاتم بماند و به خواسته مردم آن منطقه توجه ویژه شود.
طالبی ادامه داد: برای من به عنوان معاون سیاسی و یک بافقی نگاه یکسانی و فراتر از نگاه یکسانی به تمام نقاط حوزه انتخابیه مهریز توسط این نماینده ارزشمند بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استانداری با اشاره به حاکم بودن شرایط سخت در بدو ورود طلائی مقدم به بافق بیان کرد: بافق از شرایط سخت به خوبی گذشت.
رویکرد دولت تدبیر و امید و استاندار نیز در قضیه تحصن کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی و مردم بر مدارا بودن و عدم برخورد با آنان بود.
وی عنوان کرد: با لطف خدا و همکاری و همدلی امروز صممیمت به وجود آمده است و مهمترین دستاورد این دوران ایجاد همدلی و گذشتن از برخی کوته فکری و رسیدن به درک مشترک نسبت به نیاز شهرستان و اولویت های آن است.
وی ایجاد وحدت و همدلی را در سایه هدایت امام جمعه و مدیریت طلائی مقدم و همراهی شهرستان در بخش های مختلف بیان کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه این تعامل در هیچ زمانی در بافق وجود نداشته است تصریح کرد: ارتباط شهرستان با استان و مدیران کل استان برای حل مشکلات بسیار ارزشمند است.
طالبی خاطر نشان کرد: دید جدید استان نسبت به شهرستان به وجود امده و در سایه آن توجه به رفع نیازها و مشکلات شهرستان در سطح استان ارتقا پیدا کرده است و شاید بتوان نتیجه این تعامل در بافق را حضور پرشور مردم در انتخابات و راهیابی یک بافقی به مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.
وی همچنین از شورای تامین شهرستان بافق به عنوان یکی ازمتحدترین و بهترین شوراهای تامین استان یاد کرد و گفت: بارها در جلسه شورای تامین استان از شورای تامین بافق به خوبی یاد کرده ام و آن را به عنوان یک الگوی برتر در استان می دانم.
معاون سیاسی استان از فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان خواست تا با تمام طیف و گروه ها تعامل داشته باشد و سیاست های کلی نظام را پیش ببرد.
طالبی گفت: در سایه همدلی و همراهی که هم اکنون در شهرستان ایجاد شده است طرح های نیمه تمام و برنامه های توسعه و مصوبات به سرانجام خود برسد.
وی در رابطه با انتخاب فرماندار بومی و غیر بومی اظهار کرد: فردی که واجد شرایط و استخدام رسمی وزارت کشور باشد در بافق وجود ندارد و حق هم همین بود که یک فرماندار بافقی برای این شهر انتخاب شود.
معاون استاندار یزد با بیان اینکه عملکرد خیلی از فرمانداران غیر بومی بهتر از بومی است تصریح کرد: در برخی از استانها ۸۰ درصد ازفرمانداران غیر بومی هستند.
طالبی همچنین از تلاش های فرماندار سابق تقدیر کرد و گفت: زاده رحمانی نیز یکی از فعال ترین فرمانداران استان است و آرزو می کنم روزی مردم بافق به عملکرد مثبت او اذعان کنند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات