برداشته شدن ممنوعیت استفاده از اماکن دولتی برای نامزدهای انتخاباتی

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: نامزدهای انتخاباتی می توانند برابر ماده 74 قانون انتخابات از اماکن دولتی برای تبلیغات خود استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه استانی هیات بررسی تبلیغات گفت: به منظور ایجاد عدالت انتخاباتی برابر ماده 74 قانون انتخابات مقرر شده که دستگاهای دولتی، نهادها و ارگان ها، مکان هایی را که در اختیار دارند و امکان استفاده آنها برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در مهلت یک هفته ای تبليغات وجود دارد را شناسایی و به ستادهای انتخاباتی اعلام نمایند تا بصورت عادلانه و مساوات در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.
 
او با اشاره به اینکه لیست اماکن تهیه شده و به چهار حوزه انتخابیه استان ارسال شده است افزود: ستاد های اجرایی انتخابات چهار حوزه موظف شدن اماکن را براساس عدالت انتخاباتی و بصورت قرعه کشی در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار بدهند.
 
عزیزی با اشاره به اینکه استفاده از این اماکن برای همه نامزدها در سطح استان فراهم شده است، ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی درصورت تمایل می توانند با مراجعه به حوزه انتخابیه تفاهم نامه های مربوطه را با دستگاهایی که این اماکن را دراختیار قرار می دهند منعقد و هزینه های مربوطه را پرداخت کنند و از اماکن برای استفادهای جلسات تبلیغاتی و دیگر جلسات خود استفاده کنند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان یزد در پایان اضافه کرد: قبلا استفاده از اماکن دولتی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ممنوع بوده که در قانون انتخابات جدید این ماده قانون اصلاح شده به اینصورت که براساس ماده قانونی 74 نامزدهای انتخاباتی می توانند برای تبلیغات خود از اماکن دولتی به منظور تبلیغات خود استفاده کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات