استاندار یزد در نشست کارگروه تنظیم بازار استان مطرح کرد؛

برنامه‌ریزی استان جهت تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و شب عید/ رسیدگی به وضعیت معیشت مردم و تنظیم بازار؛ از مهم‌ترین ماموریت های مجموعه استان/ ضرورت نظارت مستمر بر روند فعالیت سکوهای تنظیم بازار استان/ برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالای بهاره در کلیه شهرستان های استان

استاندار یزد با اشاره به برنامه‌ریزی استان جهت تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان و شب عید، گفت: رسیدگی به وضعیت معیشت مردم و تنظیم بازار از بزرگترین ماموریت‌های مجموعه استان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد به ریاست استاندار و به منظور بررسی «وضعیت بازار شهرستان اشکذر  »، «موارد مربوط به برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالای بهاره و رمضانیه» و «تامین و توزیع گوشت قرمز و مرغ» برگزار شد.
 
استاندار یزد در این نشست، با اشاره به برخی برنامه ریزی های استان برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: برنامه ریزی های لازم جهت تامین اقلام ماه مبارک رمضان و شب عید، انجام و موارد مربوط به آن به طور ویژه پیگیری شود.
 
وی رسیدگی به وضعیت معیشت مردم و تنظیم بازار را یکی از بزرگترین ماموریت‌های مجموعه استان دانست و افزود: یکی از اقدامات بسیار خوب مورد پیگیری در این حوزه، راه اندازی سکوهای تنظیم بازار جهت متعادل سازی قیمت برخی اقلام بود.
 
فاطمی در ادامه خطاب به مسئولین حاضر در نشست بر نظارت مستمر بر روند فعالیت سکوهای تنظیم بازار استان و در صورت لزوم اصلاح برخی فرایندهای موجود تاکید کرد.
 
استاندار یزد همچنین با اشاره به گزارشات ارائه شده در خصوص برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالای بهاره و رمضانیه، اظهارکرد: نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در کلیه شهرستان های استان برگزار شود.
 
وی با تاکید بر برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای شهرستان یزد در نیمه نخست اسفندماه، خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات لازم الاجرا، تعریف پیوست فرهنگی برای این نمایشگاه ها است.
 
فاطمی در ادامه با بیان اینکه هیچگونه افزیش قیمت اقلام معیشتی مردم پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: تغییر قیمت اقلام معیشتی منوط به تاییدیه و اعلام ستاد تنظیم بازار استان است.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان در پایان بر تشدید نظارت بر بازار و برخورد قانونی با متخلفان تاکید کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات