در نشست استاندار یزد با فرمانداران استان مطرح شد:

برنامه محوری، اندیشه ورزی و تقویت همگرایی؛ رویکردهای اصلی فعالیت در سال ۹۹

استاندار یزد با بیان اینکه باید برنامه ریزی ها در سال 99 به گونه ای باشد که حاشیه ها و مشکلات احتمالی در ادامه سال، بر روند توسعه شهرستان های استان اثر گذار نباشد، ادامه داد: برنامه محوری، اندیشه ورزی و تقویت همگرایی؛ رویکردهای اصلی فعالیت در سال ۹۹ است و فرمانداران باید در این مسیر گام بردارند.




به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست مشترک با فرمانداران که به منظور ارائه گزارش فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در سال گذشته در شهرستان ها  و تبیین، بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه ها و اولویت های شهرستان ها در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی با حضور معاونین استاندار برگزار شد، با اشاره ای کوتاه به وقایع سال 98 و اقدامات فرمانداران در امر برگزاری انتخابات و مواجهه با بحران کرونا عنوان کرد: عملکرد فرمانداران در زمینه برگزاری انتخابات مجلس و مدیریت بیماری کرونا مناسب و قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: با همکاری و همدلی مردم و مسئولان، شرایط خوبی در زمینه مدیریت بیماری کرونا پدید آوردیم.
دکتر طالبی با بیان اینکه باید برنامه ریزی ها در سال 99 به گونه ای باشد که حاشیه ها و مشکلات احتمالی در ادامه سال، بر روند توسعه شهرستان های استان اثر گذار نباشد، ادامه داد: برنامه محوری، اندیشه ورزی و تقویت همگرایی؛ رویکردهای اصلی فعالیت در سال ۹۹ است.
استاندار با بیان اینکه باید توجه به تحقق شعار سال سرلوحه برنامه ها قرار گرفته و برنامه مدونی برای جهش تولید در شهرستان ها تدوین شود، تاکید کرد: حمایت از بخش خصوصی کلید تحقق شعار سال بوده و باید در اولویت فعالیت فرمانداران قرار گیرد.
 طالبی با بیان اینکه در سال جدید باید شاهد افزایش نرخ ازدواج در استان باشیم، عنوان کرد: فرمانداران در قالب طرح های مختلف، توجه ویژه ای به تسهیل شرایط ازدواج جوانان داشته باشند. 
وی با اشاره به اهمیت رونق گردشگری در اقتصاد شهرستان ها و لزوم تدوین برنامه های ویژه ای برای توسعه گردشگری در دوران پساکرونا، عنوان کرد: برگزاری جشنواره ها و دیگر اقدامات برای جذب گردشگر در دستور کار فرمانداران برای دوران پساکرونا باشد.
استاندار ادامه داد: ارتقا نشاط اجتماعی شهروندان به صورت جدی از سوی فرمانداران دنبال شود.
وی عنوان کرد: در حوزه سیاسی، رویکرد ما تعامل با تمامی گروه های سیاسی و همچنین همکاری ویژه با نمایندگان مجلس است و فرماندارن باید این اصل را مورد توجه خود قرار دهند.
دکتر طالبی با بیان اینکه فرمانداران باید ارتقاء سرمایه اجتماعی در جامعه را در دستور کار خود قرار دهند، تصریح کرد: جلب اعتماد و تعامل از جمله عوامل ایجاد سرمایه اجتماعی هستند.
استاندار با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه های عمرانی تا پایان سال 99 عنوان کرد: اولویت فعالیت های عمرانی در شهرستان ها، اتمام پروژه های نیمه تمام است و تا حد امکان از تعریف پروژه های جدید خودداری شود.
وی با بیان اینکه باید از نیروهای خوش فکر و ظرفیت نخبگان شهرستان ها در قالب هیئت های اندیشه ورز، برای حل مسائل و بهبود شرایط شهرستان ها بهره گرفته شود، عنوان کرد: انتصاب بانوان توانمند در سمت های مدیریتی در دستور کار فرمانداران قرار گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات