به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،روز شنبه 12 آبان ماه در نشستي با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد شوراي راهبري برندسازي شهر يزد تشكيل و آغاز به كار كرد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد در اين جلسه گفت:برندسازي شهري از اهميت بالايي در ارائه تصويري از شهرها و مكان ها در ذهن مخاطبان برخوردار است و شهر را از مكاني معمولي به مقصدي جذاب براي بازديدكنندگان تبديل مي كند.
«علي زيني وند» افزود:شوراي راهبري برندسازي شهر يزد با همكاري استانداري،شوراي شهر و شهرداري يزد،اداره كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري و بخش خصوصي فعال در حوزه گردشگري تشكيل شده است و هدف از اين شورا جمع بندي توانمندي ها و تسهيل شرايط براي تحقق برندي مناسب در معرفي هر چه بهتر شهر يزد با نگاه ملي و بين المللي مي باشد.
زيني وند با اشاره به اينكه اداره كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري مسئوليت دبيرخانه اين شورا را به عهده دارد خاطرنشان كرد:برندسازي شهر يزد بر مبناي نگاه چند بعدي،توجه به ديدگاه هاي متنوع و معرفي ظرفيت هاي شاخص صورت مي گيرد.
معاون استاندار يزد اظهار داشت:شهرجهاني يزد بر مبناي پيشينه،ظرفيت،امكانات و فعاليت هاي خود از نوعي شهرت برخوردار است و تبديل اين موضوعات پراكنده به صورت فشرده و با عنوان و يا نشاني مشخص در شبكه گسترده ارتباطات جهاني تاثيري چشمگير بر معرفي و جذب مخاطب به همراه دارد.
*خبرنگار:فاطمه شريفي
*عکاس:رضا زارع
تمامی حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به استانداری یزد می باشد.