برندسازي شهر يزد بر مبنای ظرفيت هاي شاخص صورت مي گيرد - استانداری یزد
مطالب مرتبط
شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،روز شنبه 12 آبان ماه در نشستي با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد شوراي راهبري برندسازي شهر يزد تشكيل و آغاز به كار كرد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد در اين جلسه گفت:برندسازي شهري از اهميت بالايي در ارائه تصويري از شهرها و مكان ها در ذهن مخاطبان برخوردار است و شهر را از مكاني معمولي به مقصدي جذاب براي بازديدكنندگان تبديل مي كند.
«علي زيني وند» افزود:شوراي راهبري برندسازي شهر يزد با همكاري استانداري،شوراي شهر و شهرداري يزد،اداره كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري و بخش خصوصي فعال در حوزه گردشگري تشكيل شده است و هدف از اين شورا جمع بندي توانمندي ها و تسهيل شرايط براي تحقق برندي مناسب در معرفي هر چه بهتر شهر يزد با نگاه ملي و بين المللي مي باشد.
زيني وند با اشاره به اينكه اداره كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري مسئوليت دبيرخانه اين شورا را به عهده دارد خاطرنشان كرد:برندسازي شهر يزد بر مبناي نگاه چند بعدي،توجه به ديدگاه هاي متنوع و معرفي ظرفيت هاي شاخص صورت مي گيرد.
معاون استاندار يزد اظهار داشت:شهرجهاني يزد بر مبناي پيشينه،ظرفيت،امكانات و فعاليت هاي خود از نوعي شهرت برخوردار است و تبديل اين موضوعات پراكنده به صورت فشرده و با عنوان و يا نشاني مشخص در شبكه گسترده ارتباطات جهاني تاثيري چشمگير بر معرفي و جذب مخاطب به همراه دارد.
*خبرنگار:فاطمه شريفي
*عکاس:رضا زارع
تمامی حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به استانداری یزد می باشد.