با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار رقم خورد؛

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان یزد

آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان یزد با حضور مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان یزد با حضور مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، اعضای ستاد ساماندهی اتباع مهاجرین استان و اعضای کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان برگزار شد.

مهندس عزیزی در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و معلم شهید استاد مطهری ابراز داشت: با توجه به سکونت بالغ بر 120هزار نفر از اتباع خارجی در استان اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی یکی از مجموعه های مهم استان به شمار میرود و قطعا مدیرانی هم که برای آن انتخاب می شوند باید مدیرانی توانمند و پرتلاش باشند.

وی افزود: اهمیت این مجموعه به اندازه ای است که تشکیل سازمان مهاجرین در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت و این سازمان ایجاد شد.

معاون استاندار یزد در ادامه خوشنویس را مدیری تلاشگر و وقت گذار دانست و گفت: در دوران مدیریت  ایشان اقدامات خوبی در حوزه اتباع صورت گرفت که امیدواریم این رویه ادامه دا‌شته باشد.

وی افزود: آقای قانعیان نیز از مدیران خوب ماست که سال ها در حوزه اتباع و مهاجرین خارجی کار کرده و در این حوزه شناخت کافی دارد که برای ایشان هم آرزوی موفقیت داریم.

مهندس عزیزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه مبارزه با کالای قاچاق گفت: این حوزه نیز از حوزه های خیلی مهم به شمار می‌رود که پیشرفت های کشور در حوزه تولید را تحت الشعاع قرار داده و مشکلاتی را فراهم آورده است.

معاون استاندار یزد قاچاق کالا را مانع رشد تولید و عامل افزایش بیکاری دانست و ابراز داشت: کالاهای قاچاق ضمن خارج کردن ارز از کشور موجب از رونق افتادن چرخه تولید در کشور و خاموشی چراغ واحدهای تولیدی می شود بنابراین تلاش در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است که امیدواریم آقای خوشنویس در این حوزه نیز همچون اداره کل اتباع موفق عمل نمایند.


گفتنی است در پایان این مراسم ابوالفضل خوشنویس تکریم و محمد حسین قانعیان به عنوان مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد معرفی شد.

همچنین حکم خوشنویس به عنوان دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه قاچاق کالا و ارز استان نیز به وی اعطا گردید.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات