برگزاری جلسه هم اندیشی و هماهنگی دستگاه های عضو ائتلاف ملی "نماد"

جلسه دستگاه های عضو ائتلاف ملی "نماد" به منظور هم اندیشی و هماهنگی بیشتر به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این جلسه با اشاره به اینکه این طرح یکی از طرح های مهم است که باید بصورت ویژه پیگیری و اجرا شود افزود: در طرح نماد یا همان نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان، ۱۴ دستگاه درکنار آموزش و پرورش به منظور ارتقا سلامت و روان دانش آموزان حضور دارند، که در همین رابطه جلسه ای با مدیران کل این دستگاه ها به منظور هم اندیشی و هماهنگی بیشتربرای ارتقای این طرح برگزار شد.

عزیزی ادامه داد: طرح نماد چهار قسمت دارد که شامل غربالگری، آموزش، شناسایی و ارجاعات برون سازمانی که در این جلسه وظایف تمامی سازمان ها ابلاغ شد و مقرر شد جلسات در سطح کارشناسی برگزار شود تا همه ی دستگاه ها با وظایف خود آشنا شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه با اجرای این طرح شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان هستیم، گفت: به همین منظور در این زمینه باید برنامه های فرهنگی نیز توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و سایر ارگان ها برنامه‌ریزی و اجرا شود.

عزیزی در پایان ادامه داد: هنچنین مقرر شد اداره کل آموزش و پرورش با تشکیل کمیته ویژه عملیاتی در طول سال برنامه ریزی و رصد در این زمینه را بصورت مستمر انجام دهد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات