به گزارش روابط عمومی استانداری یرد، سید عبدالمجید قائم محمدی در پایان این نشست با آرزوی قبولی عزاداری عزاداران حضرت ابا عبدا...الحسین با اشاره به راه اندازی دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی این اقدام را گامی موثر در جهت تقویت تعامل و ارتقای آموزش ها، اقدامات و فعالیت های روابط عمومی دستگاههای اجرایی عنوان کرد و گفت: راه اندازی این دبیرخانه که طی هفته گذشته صورت پذیرفت نشان از عزم جدی و تلاش مضاعف همه همکاران فعال در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان دارد.
قائم محمدی با بیان این که ارتقاء جایگاه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاههای اجرایی می تواند در تعالی نقش روابط عمومی ها و ایجاد ارتباطی سازنده با مردم و اهالی مطبوعات تاثیرگذار باشد ابراز امیدواری کرد راه اندازی دبیرخانه این شورا در بهبود نگرش به روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و چشم بینای هر سازمان موثر باشد.
وی در پایان از حمایتهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور راه اندازی این دفتر قدردانی کرد.
شوراي هماهنگي روابط عمومي‌هاي استان يزد حدود ‪ ۱۰‬سال قبل باهدف ارتقاي سطح دانش علمي مسوولان روابط عمومي ادارات و نهادينه كردن جايگاه آن در استان فعاليت خود را آغاز كرد. اين شورا تاكنون همايش‌ها و دوره‌هاي آموزشي مختلف كشوري ، منطقه‌اي و استاني برگزار كرده‌است.