معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد تاکید کرد؛

برگزاری مراسمی باشکوه و در شان امام و انقلاب در 14 خرداد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت:  معتقدم برگزاری یک مراسم باشکوه و در شان امام و انقلاب بهتر از چند مراسم پراکنده است و مسئولان استان باید همت کنند تا مراسمی باشکوه را در استان شاهد باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در محل سالن کوثر استانداری یزد به ریاست مهندس علی‌اکیر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد برگزار شد.

وی در این جلسه با بیان اینکه همه ما حتی شهدا مدیون امام راحل هستند گفت: اگر مبارزات و حرکت این شخصیت الهی نبود امروز هیچکدام از ما در جایگاهی که قرار داریم نبودیم و حتی زمینه برای شهادت شهدا و تقرب آنان به درگاه الهی نیز مهیا نمی شد.

مهندس عزیزی با اشاره به اینکه پس از دوسال وقفه در برگزاری مراسم ارتحال امام راحل باید امسال شان مراسم‌های بزرگداشت حضرت امام(ره) حفظ شود اظهار داشت: معتقدم برگزاری یک مراسم باشکوه و در شان امام و انقلاب بهتر از چند مراسم پراکنده است و مسئولان استان باید همت کنند تا مراسمی باشکوه را در استان شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد بر  اهمیت  اعزام‌های استانی به حرم مطهر حضرت امام(ره) در سالگرد ارتحال آن بزرگوار تاکید کرد وابراز داشت: این اعزام ها شور خاصی را در بین مردم ایجاد می کند و امیدواریم مسئولان کشور در این باره تصمیم مناسبی اتخاذ کنند.


وی تصریح کرد: به نظر بنده باید مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) نیز در روز ۱۴ خرداد برگزار شود و سخنران برجسته‌ای برای این مراسم انتخاب شود البته این منوط به موافقت استاندار و نماینده ولی فقیه در استان نیز هست.

مهندس عزیزی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت برگزاری جلسات تبینی در خصوص سیره حضرت امام(ره) در دستگاه‌های دولتی و دانشگاه ها تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به تعطیلات در ایام رحلت امام (ره) در مناطق ییلاقی استان ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده شود.

گفتنی است در پایان این جلسه مصوبات زیر  توسط دکتر سعید رستگاری مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد قرائت شد؛
برگزاری مراسم باشکوه رحلت امام  راحل در روز 14 خرداد در تمامی شهرستان ها با دعوت از سخنرانان برجسته

فضاسازی شهری توسط شهرداری ها و ادارات

تبیین سیره الهی_سیاسی امام (ره) توسط ائمه جماعت در شب رحلت ایشان

اعزام طلاب و دانشجویان به حرم امام راحل

برگزاری برنامه های گفتگو محور با موضوع شخصیت امام راحل توسط صدا و سیما

استفاده از ظرفیت کانون مساجد و پایگاه های بسیج در ایام 14 و 15 خرداد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات