برگزاری نشست هم اندیشی با سمن های گروه تخصصی سلامت و بهداشت

روز دوشنبه 27 فروردین ماه 1403 نشستی با حضور تعدادی از نمایندگان سازمان های مردم نهاد گروه تخصصی سلامت و بهداشت و نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ در این نشست که بر اساس گروه بندی تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در 12 گروه تخصصی با حضور نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار گردید، سمن های حوزه های مختلف بهداشت و سلامت و انجمن های حمایت از بیماران به طرح دغدغه ها، چالش ها و کمبودهای خود در رسیدگی به بیماران، دارو و درمان، جذب منابع مالی و کمک های خیری، همکاری دستگاه های اجرایی و .... پرداختند.
در ادامه سرپرست مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و کارشناس مسئول سازمان های مرم نهاد به بیان توضیحاتی در خصوص مسائل مطرح شده از جانب تشکل‌ها پرداختند و خواستار ارتباط و تعامل بیشتر سمن های این حوزه با واحدهای مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی شدند.
 در پایان فاطمه کارگران بافقی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی با بیان نقش و جایگاه ارزشمند سمن ها در ارتقا سلامت استان و رسیدگی به بیماران و همچنین قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آنها؛ بر این نکته تأکید داشت که این مسائل و مشکلات در جلسات مجزا با معاونت های مربوطه به صورت مستمر توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار گردد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات