برگزاری نشست هم اندیشی کارشناسان حوزه اجتماعی استانداری و فرمانداریها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست کارشناسان امور اجتماعی و سمن های استانداری و فرمانداریها استان مطرح کرد:کارشناسان امور اجتماعی اولویت های مسائل اجتماعی منطقه خود را احصاء و بطور مستمر فرمانداران را از ضرورت های این حوزه مطلع نمایند.

نشست هم اندیشی کارشناسان حوزه اجتماعی استانداری و فرمانداری های استان روز سه شنبه مورخ بیست و پنجم آبان ماه در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

این نشست با هدف هماهنگی و تعامل بین کارشناسان امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و فرمانداریها در ماموریت ها و وظایف محوله و تبادل نظر در خصوص موضوعات اجتماعی تشکیل و هر یک از کارشناسان امور اجتماعی و سازمان های مردم نهاد فرمانداریها به بیان مهمترین مسائل و آسیب های اجتماعی شهرستان متبوع خود پرداختند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش همکاران حوزه اجتماعی بویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا، بر اهمیت و تاثیر مطالعه و کتابخوانی بین کارشناسان در سیاست گذاری و برنامه ریزی موضوعات فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد. دکتر ترحمی یکی از وظایف مهم کارشناسان فرمانداریها را انتقال آمار و اطلاعات و اولویت های مسائل اجتماعی به فرمانداران و ترغیب آنها برای فعالیت در این حوزه دانست.

گفتنی است در این نشست گزارشی از آخرین آمار و وضعیت آسیب های اجتماعی استان و شهرستان ها ارائه شد و ضمن قدردانی از زحمات همکاران حوزه اجتماعی فرمانداریها، مدعوین از مرکز فرهنگ و موزه دفاع مقدس یزد بازدید نمودند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات