مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري خبر داد:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره مشارکت‌های اجتماعی در پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گفت: نمایشگاه و جشنواره مشارکت‌های اجتماعی استان، پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت باهدف ترویج فرهنگ کار اجتماعی و داوطلبانه در پارک آزادگان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «مجید جوادیان زاده» از برگزاری نمايشگاه و جشنواره مشاركت‌هاي اجتماعي استان در روزهای چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل پارک آزادگان خبر داد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد بابیان اینکه هدف برگزاری این جشنواره ترويج فرهنگ كار داوطلبانه و اجتماعي است، افزود: يكي از شاخص‌هاي مهم توسعۀ اجتماعي ميزان فعاليت‌هاي داوطلبانه و مشاركت اجتماعي است که این جشنواره سعی در تحقق آن دارد.
جواديان زاده گفت: استان يزد از گذشته‌هاي دور همواره به مشاركت‌هاي مختلف در حوزه‌هاي متنوع اجتماعي و اقتصادي و صنعتي شهره بوده است؛ به‌گونه‌اي كه امروز این مشارکت از افتخارات استان محسوب می‌شود و می‌بایست در بازسازی آن کوشا باشیم.
وی بیان کرد: در سال‌های اخير در چارچوب سیاست‌های اجتماعي دولت تدبير و اميد تحركت مثبتي در فعاليت‌هاي اجتماعي به‌ويژه سازمان‌هاي مردم‌نهاد رخ‌داده است که برگزاری جشنوارۀ مشارکت‌های اجتماعی نیز از آن جمله است.
دبير هيئت نظارت بر سازمان‌هاي مردم‌نهاد استان يزد گفت: نمايشگاه و جشنواره مشاركت‌هاي اجتماعي تلاش کرده است ابعاد مختلف مشاركت‌هاي اجتماعي و مصاديق آن در جامعه را به نمايش بگذارد تا افراد جامعه ضمن آشنايي با اين مفهوم اجتماعي برای تحقق آن ترغيب شوند و همكاری کنند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات