مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد خبر داد:

برگزاری کارگاه سه‌روزه آموزشی مدیریت بحران در شهرستان بافق

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد از برگزاری کارگاه آموزشی، تمرینی، ستادی و تخصصی مدیریت بحران به مدت سه شبانه‌روز از 24 لغایت 26 مردادماه در شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ «هادی هادی نسب» با اعلام این خبر افزود: این کارگاه آموزشی با حضور معاون پیش‌بینی و پیشگیری سازمان مدیریت بحران کشور، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و سایر اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌های 10 گانه استان با حضور 320 نفر از مدیران و کارشناسان برگزار می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد هدف از برگزاری کارگاه در بافق را تمرین ستادی بحران استان بیان و ادامه داد: همه در قالب یک تیم و به‌عنوان عضوی از شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان به فرماندهی فرماندار فعالیت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: پذیرش شهرستان از سه‌شنبه‌شب شروع و چهارشنبه صبح برای کل گروه‌ها کلاس آموزشی در نظر گرفته‌شده است.
هادی نسب افزود: اعضای ستاد بحران شهرستان‌ها با پوشیدن کاور یکرنگ و داشتن کارت شناسایی در این دوره از کلاس‌های آموزشی حضور پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به دستور رئیس‌جمهوری در رابطه با آموزش مدیران ارشد، میانی و پایه اظهار داشت: بعد از حادثه پلاسکو و معدن گرگان با دستور شخص دکتر روحانی آموزش، هماهنگی و تمرین ستادهای بحران در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد افزود: استانداران کشور در وهله اول آموزش‌های لازم را فراگرفتند و در مرحله دوم نیز تمامی مدیران کل بحران استان‌ها در سال گذشته طی سه روز در مشهد مقدس موارد ضروری زمان بحران را آموزش دیدند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات