برگزاری یادواره سرداران و ۱۷۲ شهید والامقام فرماندهی انتظامی استان یزد

با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و استاندار یزد یادواره سرداران و ۱۷۲ شهید گلگون کفن فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، پنج شنبه شب ۱۱ بهمن‌ماه همزمان با آغاز دهه فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادواره سرداران و ۱۷۲ شهید گلگون کفن فرماندهی انتظامی استان با حضور "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "سردار سرتیپ حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "عباس حیدری" ‌مشاور و مدیرکل حوزه استاندار،
"‌حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صدوقی" یادگار سومین شهید محراب،‌ فرماندهان نظامی و انتظامی استان و خانواده شهدا در آستان مقدس امامزاده سیدجعفرمحمد(‌ع) یزد برگزار و از خانواده معظم شهدای والامقام فرماندهی انتظامی استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدشد.


امنیت باثبات و مثال زدنی‌ ایران در منطقه


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: امنیت ایران در سایه ایثار شهیدان و هوشیاری و بصیرت مردم حاصل شده که در منطقه به رغم دشمنی های استکبار جهانی، باثبات و مثال زدنی است.
"سردار سرتیپ حسین اشتری" ‌ادامه داد: دشمنان ‌نظام و عوامل آنها همواره به دنبال به مخاطره انداختن این امنیت هستند و می‌خواهند آسایش و آرامش را از ما بگیرند ولی هیچگاه همانند دوران دفاع مقدس به اهداف خود نمی رسند.
وی افزود: مردم قهرمان ایران امسال نیز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی ٢٢ بهمن، وحدت، بصیرت و دلبستگی خود را به نظام و ولایت همانند سال های قبل نشان می دهند.
فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با افتخار برای حفظ جان، مال و ناموس مردم فعالیت دارد و با همکاری مردم و مسئولان وظایف خود را انجام می دهد و پاسدار ارزش های معنوی و انقلابی است.
گفتنی است در پایان مراسم یادواره سرداران و ۱۷۲ شهید گلگون کفن فرماندهی انتظامی استان از کتاب "پرواز سبز" زندگینامه دلیرمرد خطه کویر "شهید سروان رمضان فتوحی بنستانی" رونمایی شد.

★‌ خبرنگار: مجید وفایی شاهی★
★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات