رئيس ستاد انتخابات استان عنوان كرد:

بزرگ ترين حوزه انتخابيه كشور آماده برگزاري سالم و قانونمند انتخابات

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و رئيس ستاد انتخابات استان گفت: تمام امكانات و تمهيدات لازم براي برگزاري باشكوه، سالم و قانونمند مرحله دوم انتخابات در بزرگترين حوزه انتخابيه كشور فراهم شده است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشست مشترك اعضاي ستاد انتخابات، هيأت نظارت و هيأت بازرسي استان با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و رئيس ستاد انتخابات استان، مديركل حوزه استاندار، مديركل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري ،فرماندار شهرستان مهريز، رئيس هيأت نظارت بر انتخابات و اعضاي ستاد انتخابات استان در سالن زنده ياد حميديا استانداري برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و رئيس ستاد انتخابات استان با اشاره به برگزاري انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابيه مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد اظهار داشت: مجريان ، دست اندركاران و بازرسان انتخابات رعايت اصل بي طرفي را مانند مرحله اول در اين حوزه انتخابيه در دستور كار خود قرار داده اند.
«محمدعلي طالبي» ادامه داد: 74و2 دهم درصد از واجدين شرايط استان براي شركت در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي  اسلامي پاي صندوقهاي رأي آمدند و افتخاري كم نظير را براي يزد رقم زدند.
وي افزود: طبق ارزيابي هاي وزارت كشور، استان يزد در رعايت الزامات قانوني و بي طرفي دست اندركاران و مجريان برگزاري انتخابات در مرحله اول جزو بهترين استانهاي كشور بوده است.
طالبي تصريح كرد: با آغاز زمان تبليغات تا امروز موارد غيرقانوني كمي در زمينه تبليغات 2 نامزد حاضر در حوزه انتخابيه مهريز داشته ايم كه اين موارد در همان حوزه انتخابيه بررسي و رفع شده است.
رئيس ستاد انتخابات استان اظهار داشت: اين مرحله از انتخابات داراي شرايط حساس و ويژگي هاي خاص خود مي باشد و به اين اساس آموزشهاي لازم در هر 5 شهرستان به عوامل اجرايي و بازرسان انتخابات داده شده و با داوطلبان و رؤساي ستادهاي آنها نيز جلسات توجيهي برگزار گرديده است.
وي با تأكيد بر اينكه با هرگونه سازماندهي و ساماندهي براي انتقال رأي دهندگان به حوزه هاي مختلف و هر گونه خريد و فروش احتمالي رأي به شدت و با قاطعيت برخورد خواهد شد افزود: با توجه به محدود بودن تعداد نامزدها، مراقبت بيشتري در خصوص رعايت قوانين و مقررات و موازين تبليغاتي در اين مرحله اعمال خواهد شد.
طالبي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: با برگزاري سالم و قانونمند انتخابات در دهم ارديبهشت ماه نماينده شايسته و توانمندي از اين حوزه انتخابيه به مجلس شوراي اسلامي راه پيدا كند.
استان يزد استان نمونه در برگزاري انتخابات
رئيس هيأت نظارت بر انتخابات استان نيز در اين جلسه اظهار داشت: استان يزد همواره جزو استانهاي نمونه در برگزاري انتخاباتهاي مختلف بوده و در تمام دوره هاي گذشته سالم ترين انتخابات ها در اين استان برگزار شده است.
«حجت الاسلام والمسلمين سيدناصر محمدي» اظهار اميدواري كرد: با تعامل، هماهنگي و همكاري خوبي كه بين هيأتهاي اجرايي و نظارت انتخابات در استان وجود دارد، شاهد برگزاري انتخاباتي سالم و باشكوه در دهم ارديبهشت ماه باشيم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات