معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد :

بهترين خدمات با کمترین هزینه به مردم ارائه شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد ، عنوان کرد : شايسته است بهترين خدمات و با کمترین هزینه در دفاتر پيشخوان دولت به مردم ارائه شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، جلسه كارگروه دفاتر پيشخوان خدمات دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري و اعضای این کارگروه ، در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد .
"سيدعلي عزالديني" در این جلسه اظهار داشت : واگذاری تمركز خدمات در دفاتر پيشخوان دولت و تسهيل در ارائه خدمات مطلوب به مردم دو اصل مهمي است كه بايد مدنظر مسئولان اين دفاتر قرار گيرد.
وی تصريح كرد: هزینه‌ای كه توسط دفاتر پيشخوان دولت از مردم در قبال ارائه خدمات به آن‌ها اخذ می‌شود بايد براي مردم مفيد فايده باشد و با كمترين هزينه ممكن انجام شود.
عزالدینی ادامه داد : بحث واگذاری خدمات دولت به بخش خصوصی ، یکی از مهمترین مزیت های دفاتر پیشخوان دولت است که ما نیز حمایت و همراهی کامل با این دفاتر خواهیم داشت .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود : اگر آیین نامه ها در ارتباط با دفاتر پیشخوان دولت با نقص یا خطاهایی همراه است ، باید قبل از توسعه دفاتر ، در رفع این نواقص همت کنیم.
عزالدینی ابزار قدرتمند برای برخورد با تخلفات دفاتر پیشخوان دولت را ضروری توصیف کرد و بر بررسی صحت فعالیت ها در این دفاتر ، تاکید کرد .
مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري نيز در اين جلسه با اشاره به اینکه سه شاخص اصلی برای توسعه وگسترش دفاتر پیشخوان دولت در استان، وجود دارد ، اظهار داشت : ، افزایش جمعیت و نسبت جمعیتی یکی از شاخص های مهم در این زمینه است .
"اکرم فداکار" ادامه داد : گسترش جغرافیایی شهر و تراکم جمعیت ، همچنین  وضعیت مالی دفاتر پیشخوان دولت و سطح درآمد های دفتر از شاخص های دیگر گسترش دفاتر محسوب می شود .
وی در پایان سخنان خود به نیاز مبرم برخی از شهرستان ها و روستاهای یزد به دفاتر پیشخوان دولت ، اشاره کرد و خواستار صدور مجوزهای لازم برای شروع فعالیت این دفاتر شد .
 گفتني است در ادامه اين نشست، واگذاري برخی از خدمات شهرداری یزد به دفاتر پيشخوان، تعیین میزان تعرفه و حق الزحمه ارائه خدمات این مجموعه، فراخوان عمومی واگذاری دفاتر جدید  و فعالیت‌های برخي دفاتر پيشخوان دولت موردبحث و بررسي قرار گرفت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات