به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، چهارمين نشست كارگروه دفاتر پيشخوان خدمات دولت در سال 94 با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري با مسئولان دفاتر پيشخوان استان و مديران كل دستگاههای مرتبط در دفتر معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري برگزار شد.
«احمد ترحمي» در اين نشست بابیان اينكه دولت تدبير و اميد اعتقاد و تلاش فراواني براي برونسپاری خدمات خود به بخش خصوصي دارد اظهار داشت: تمركز خدمات در دفاتر پيشخوان دولت و تسهيل در ارائه خدمات مطلوب به مردم دو اصل مهمي است كه بايد مدنظر اين دفاتر قرار گيرد.
ترحمي تصريح كرد: هزینهای كه توسط دفاتر پيشخوان دولت از مردم در قبال ارائه خدمات به آنها اخذ میشود بايد براي مردم مفيد فايده باشد و با كمترين هزينه ممكن انجام شود.
«اكرم فداكار» مديركل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري نيز در اين جلسه بابیان اينكه مردم دفاتر پيشخوان را نمايندگان دولت میدانند خواستار شد: اگر اين دفاتر كوتاهي را در ارائه خدمات به مردم انجام دادند با آنها در چارچوب قانون برخورد لازم صورت گيرد تا به اعتماد و اطمينان مردم خدشهای وارد نشود.
گفتني است در ادامه اين نشست، واگذاري خدمات اداره گاز استان به دفاتر پيشخوان و فعالیتهای برخي دفاتر پيشخوان دولت موردبحث و بررسي قرار گرفت.
تمامی حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به استانداری یزد می باشد.